جشنواره چله انقلاب در ۱۵۰ محله در حال برگزاری است

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به آغاز جشنواره «چله انقلاب» همزمان با ایام مبارک دهه فجر در مساجد استان لرستان گفت: این جشنواره در ۱۵۰ محله در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمدحسین وحیدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به برنامه مساجد استان در دهه فجر اظهارداشت: برنامه های دهه فجر در لرستان با عنوان جشنواره «چله انقلاب» در ۱۵۰ محله استان و در قالب ۶۰ بلوک در حال برگزاری است.

برنامه های دهه فجر در رشته های فرهنگی، ورزشی و هنری در حال برگزاری است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر با محوریت ۱۳ تا ۱۴ رشته فرهنگی، ورزشی و هنری بین مردم برگزار می شود، افزود: عموم مردم در تمام رده های سنی در این برنامه ها شرکت دارند.

وی مسابقات فوتسال، ورزش محلی، پینگ پونگ، آشپزی، نقاشی، حفظ قرآن، مفاهیم و رشته های دیگر را از جمله مسابقاتی عنوان کرد که هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر در مساجد محلات آغاز شده است و گفت: شرکت کنندگان پس از گذراندن مرحله شهرستانی این مسابقات در مرحله استانی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام وحیدی خاطرنشان کرد: نشست های تبیینی، هم اندیشی و گفتمان سازی بین جوانان و نوجوانان و جشن های محلی با محوریت مساجد در حاشیه این جشنواره «چله انقلاب» همچنان در حال برگزاری است.

وی اظهارکرد: برنامه مسجد به مسجد با حضور چهره های شاخص و مبلغان و گفتمان سازی انتخابات از دیگر برنامه هایی است که در مساجد محلات در حال برگزاری است.

کد خبر 1749008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha