مشارکت حداکثری، رمزِ بزرگِ عملیاتِ ۱۱ اسفند است

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا گفت: شرکت در انتخابات مصداق ولایت‌مداری و مشارکت حداکثری، رمزِ بزرگِ عملیاتِ ۱۱ اسفند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان در نهمین یادواره شهدای دانشجو و گرامیداشت شهدای گمنام مدفون در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان در محل یادمان شهدای گمنام گفت: مسئولیت خطیر همگان به ویژه مسئولان در این برهه حساس حفظ حرمت خون شهدا و عمل به آرمان‌های این بزرگ مردان راستین و ماندگار تاریخ است.

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا افزود: آخرین حربهء دشمن کم‌ رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای و پایین آوردن آمار مشارکت است، لذا حضور حداکثری مردم، رمزِ بزرگِ عملیاتِ ۱۱ اسفند است.

جوشقانیان ادامه داد: اگر چه اقتصاد، ضعیف‌ترین مولفه ما در جامعه است اما با وجود همه مشکلات رسالت و تکلیف عقلی و شرعی ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

مشارکت حداکثری، رمزِ بزرگِ عملیاتِ ۱۱ اسفند است

راوی سیره شهدا، پیام و وصیت شهدا را حمایت از نظام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و حضور دندان شکن در انتخابات دانست و گفت: هر کس عملش با مخرج مشترک دشمن به نتیجه برسد در جزا و گناه آنها شریک است.

حجت‌الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه شرکت در انتخابات مصداق ولایت‌مداری است یادآورشد: بصیرت و ولایت مداری بزرگترین شاخصه شهدا و از وصایای آنها به ما در این برهه حساس به‌ویژه ایام سرنوشت ساز انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه خدایی گونه زندگی کردن، تلاش حداکثری برای اقامه ارزش‌ها، تقدم ارزش‌های معنوی بر مادی، ولایت‌مداری و معاد باوری پنج ویژگی شاخص شهدا و رمز ماندگاری و اعجاز آنها در همه دوران‌ها است گفت: شهدا و عمل به سیره آنها وتداوم راهشان عزت آفرین، امنیت بخش و قدرت آفرین است.

به گفته وی، شرکت در انتخابات و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای نیز تبعیت از سیره شهدا و عامل عزت، قدرت و امنیت کشور است.

این کارشناس مباحث اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی رادیو معارف تصریح کرد: شهدا پرچم‌های عزت هستند که دفن پیکرهای آنها در مراکز فرهنگی تبیین‌گر ایثار، فداکار و از جان گذشتگی این پرچم‌های همیشه در اهتزار تاریخ برای دانشجویان است تا بدانند تحصیل، امنیت و آرامش خود را بر سفره بذل جان و خون چه بزرگ مردانی میهمان هستند.

حجت‌الاسلام جوشقانیان با ذکر کراماتی از شهیدان و خانواده آنها از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج حسین همدانیان، احمد خادم الحسینی، محمد جواد محمدی درچه‌ای، مادر شهید مجتبی بختی و پدر شهید مهدی علیپور گفت: از آنجا که شهدا شهید گونه زندگی کردند و در رفتار، گفتار و کردار به خدا وصل شدند جاودانگی یافتند و کلامشان در هیبت و شوکت توحیدی و الهی برای هر ره گم کرده و جوینده فضیلت و فطرت اثرگذار، سازنده و هدایتگر و انسان می‌شود.

نهمین یادواره شهدای دانشجو و گرامیداشت شهدای گمنام مدفون در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان با پیام دکتر جلیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای  و اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برگزار شد.

شهیدان جلال اکرامی، قاسم عربیان، رضا آبام ، محمدعلی پاکزادنسب ، سعید پایان ، محمد محمدی ، عباسعلی شیرخدایی ، نجات الله افروز ، سید حسین وصالی مشعوف ، علی اصغر کاظمی ، محمدتقی مغیثی ، احمد حسن زاده موروثی ، عبدالرضا راهدار ، مهدی بزچلویی ، علی رحمانی قهرودی  ۱۵ شهید دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان هستند.

مشارکت حداکثری، رمزِ بزرگِ عملیاتِ ۱۱ اسفند است

کد خبر 1750893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha