کسب رتبه های برتر دانشگاه آزاد کاشان در مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از کسب رتبه های برتر این دانشگاه در مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

آسیه صمدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان رتبه های برتر مرحله استانی  بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت را کسب کردند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: در این دوره از مسابقات که به میزبانی اصفهان برگزار شد،  ۱۰ نفر. از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان رتبه های برتر مرحله استانی را کسب کردند.


صمدزاده ادامه داد: در این دوره مسابقات قرآنی، در بخش استادان روح الله دهقانی و زینب شبانی به ترتیب حائز کسب عنوان اول حفظ پنج جز و دوم ترتیل شدند.


آسیه صمدزاده گفت: همچنین جواد دهقانی در رشته ترتیل کارکنان رتبه اول را کسب کرد  و در بخش دانشجویی علیا تمیزکار و زینب ترکی رتبه های اول رشته های  تحقیق و حفظ ۱۰ جز را بدست آوردند.


مسول قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود :  فاطمه باغستانی، زهرا عبدالشاه، سمیه ارجمندی نژاد، ابوالفضل کلباسیان، محمد هادی کامران و علی اخباری آرانی در بخش دانشجویی به ترتیب رتبه های دوم رشته های حفظ پنج جز، حفظ ده جز، حفظ کل، اذان، تحقیق و مداحی را کسب کردند 


آسیه صمدزاده ادامه داد: رتبه های اول به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کردند و در بهار سال جاری در بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور شرکت خواهند کرد

کد خبر 1757891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha