ساماندهی ۱۴۵هزار خبرنگار در بسیج

عالی گفت: مردمی سازی روابط عمومی دستور کار بسیج است و در این راستا حضور ۱۴۵ هزار خبرنگار افتخاری ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، فرشاد عالی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه ها و فعالان مجازی بسیج استان مازندران که در استقبال از دومین کنگره ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دیارعلویان با عنوان «مدار امید» در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه سرمایه اجتماعی یک مجموعه میزان مقبولیتش نزد اذهان عمومی است، اظهار کرد:روابط عمومی نقش انکارناپذیری در مقبولیت سازمانی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه مدار امید فقط خوبی گفتن نیست، افزود: به فرموده رهبری باید ضعف ها نیز برای تقویت نقاط قوت شناسایی و مرتفع شود.

عالی خاطرنشان شد: تبدیل مخاطب خنثی به مشارکت کننده باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد.

وی بابیان اینکه مسیر حرکتی در بسیج از سمت مردم به سمت سازمان است، گفت: یک روابط عمومی خلاق و نوآور باید گره ذهنی مخاطب نسبت به سازمان تابعه را بازکند.

عالی به اهمیت روایت گری درست و بهنگام از فعالیت های سازمان ها از جمله بسیج در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی، بازپروری معتادین و ... اشاره کرد و افزود: روایت درست از این فعالیت ها علاوه برتقویت امید در جامعه موجبات جذب خیرین برای حمایت از طرح ها و ایده ها می شود.

وی با بیان اینکه جغرافیا محوری باید در روایت ها مورد توجه باشد، بیان کرد: ۲۰ درصد البسه پلاسکو سابق تولید رویان استان مازندران بوده اما کمتر کسی از آن خبر داشت.

عالی با بیان اینکه روابط عمومی باید جریان ساز باشد، اذعان کرد: این رکن رکین سازمانی همانند رودخانه اروند است که باید افت و خیزهای کار در حوزه خبر و روایت گری را به درستی مدیریت کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه به اهمیت روایت درست مظلومیت مردم غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: نوع تولید پیام موجب شد مخاطب مشارکت کننده در تصویر کردن مظلومیت مردم غزه شود.

عالی به سازماندهی ۱۴۵هزار خبرنگار افتخاری در حوزه بسیج اشاره کرد و از توانمندسازی این قشر در آینده ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 1762962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha