پوشش ۱۶ برنامه حرم مطهر رضوی ویژه دهه کرامت از شبکه‌های سیما

همزمان با ششمین روز از دهه کرامت و ۲۵ اردیبهشت ماه، ۱۶ ویژه برنامه حرم مطهر رضوی که برای این ایام تدارک دیده شده، از شبکه‌های مختلف سیما پوشش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آستان قدس رضوی، «ضیافت نور» عنوان برنامه‌ای است که ساعت ۰۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود و رادیو زیارت نیز ساعت ۰۷:۰۰ ویژه برنامه «کشیک صبح» را پوشش می‌دهد.

ویژه‌برنامه‌های «سلام خبرنگار» ساعت ۰:۷:۳۰ از شبکه خبر، «تا نیایش» ساعت ۱۲:۰۰ از شبکه تهران، «سمت اقیانوس» نیز حوالی ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه یک سیما، «میدون خراسون» ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه افق و ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه یک، «کرسی تلاوت رضوی» ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه افق و «توحیدخانه» ساعت ۱۷:۲۰ از شبکه یک سیما، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده حرم مطهر رضوی است که در این ایام ویژه مخاطبان و ارداتمندان به حضرت رضا(ع) به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) که روز گذشته ۲۴ اردیبشهت ماه افتتاح شد، امروز آئین اختتامیه آن تدارک دیده شده است که ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده و مستقیم از صدا و سیما پخش خواهد شد.

در این ایام خاص شبکه خراسان مراسم‌های مختلف حرم مطهر رضوی را پوشش می‌دهد که مخاطبان می‌توانند ساعت ۱۹:۳۰ این مراسم را از این شبکه مشاهده فرمایند.

همچنین شبکه‌های امام رضا(ع) و اصیل پخش زنده برنامه «مواکب‌النور» را ساعت ۲۰:۳۰ بر عهده دارند و سریال روی روزگاری برادر نیز ساعت ۲۱:۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های «ایوان بهشت» نیز ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن، «شمس‌الشموس» ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه‌ الاهواز و مستند «آستان‌جانان» با روایت محمد دلاوری نیز ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه افق از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده حرم مطهر رضوی ویژه این ایام است.

کد خبر 1763413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha