راوی پیشرفت؛ آخرین وضعیت بهداشت و درمان اراک

اردوی راویان پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور بررسی و ارائه گزارش از روند پروژه های بزرگ بهداشتی و درمانی  اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، اردوی راهیان پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی اراک، امروز، (۲۷ اردیبهشت) به منظور بررسی و ارائه گزارش از روند پروژه های بزرگ بهداشتی و درمانی اراک با حضور مسئولین استانی و دانشگاهی، برگزار شد.

این اردو با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی ها و ائمه جماعت استان مرکزی به عنوان راویان و کسانی که با مردم توانایی برقراری ارتباط را دارند، از محل بیمارستان آیت اله خوانساری اراک آغاز شد.

راوی پیشرفت؛ آخرین وضعیت بهداشت و درمان اراک

اردوی راویان پیشرفت با بازدید از "پروژه فاز سوم بیمارستان آیت اله خوانساری" آغاز و راویان پیشرفت سپس از مگاپروژه حضرت ولیعصر(عج) نیز بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.


در این اردوی یک روزه که با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های بزرگ اراک و با ارائه توضیحات لازم در خصوص پروژه ها از سوی مسئولین دانشگاه برگزار شد، اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی ها و ائمه جماعت در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

همچنین بازدید از پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی نیز از دیگر برنامه های این اردو بود که با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد.

راوی پیشرفت؛ آخرین وضعیت بهداشت و درمان اراک
 راویان پیشرفت همچنین در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان سینا رضایی آشتیانی نیز حضور یافتند و بازدید از سراهای دانشجویی ریحانه و متاهلی شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه های این اردو بود..


چند نهال زیتون (نماد صلح، دوستی و آرامش) نیز  در محوطه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان سینا رضائی آشتیانی به مناسبت گرامیداشت هفته جوانی جمعیت کاشته شد. 

  

راوی پیشرفت؛ آخرین وضعیت بهداشت و درمان اراک

گفتنی است، در پایان این اردو ائمه جماعت استان مرکزی، اصحاب رسانه و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور در جوار مزار شهدای گمنام مدفون در  دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه با نثار گل به مقام شامخ شهدا، ادای احترام و با این دلیر مردان تجدید میثاق کردند.

کد خبر 1763728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha