تهیه طرح مناسب طبیعت گردی با رعایت مسائل زیست محیطی و میراثی در میانکاله 

نوری گفت: ارائه طرح گردشگری سازگار با طبیعت مساله مهمی است که باید در میانکاله مورد توجه قرار گیرد و با رعایت مسائل زیست محیطی و میراثی طرح مناسب طبیعت گردی در میانکاله ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری_ استاندار مازندران امروز سه شنبه(۱خرداد) در بازدید از شبه‌جزیره جزیره میانکاله بهشهر اظهار کرد: ظرفیت عظیم گردشگر پذیر بودن شبه جزیره و تالاب بین المللی میانکاله بر کسی پوشیده نیست و باید در بخش جذب سرمایه گذار در این بخش تلاش شود.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت بالای گردشگری در میانکاله در شرق مازندران، باید طرح طبیعت گردی مناسب تهیه و با استفاده از ظرفیت گردشگران مقید طرح مناسب ارائه شود.

تهیه طرح مناسب طبیعت گردی با رعایت مسائل زیست محیطی و میراثی در میانکاله 

استاندار مازندران یادآور شد: ارائه طرح گردشگری سازگار با طبیعت مساله مهمی است که باید در میانکاله مورد توجه قرار گیرد و با رعایت مسائل زیست محیطی و میراثی طرح مناسب طبیعت گردی در میانکاله ارائه شود.

نوری گفت:با توجه به موقعیت گردشگری شبه جزیره میانکاله طرح ویژه طبیعت گردی و گردشگری باید متناسب با این زیست بوم منحصر به‌فرد جهانی تهیه و اجرایی شود.

وی یادآور شد: استفاده از توان‌و ظرفیت مردمی در میانکاله مساله مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت تشکل های مردمی در بهتر شدن طرح طبیعت گردی استفاده شود.

کد خبر 1764857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha