دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم

زهره الهیان شعار دولت خود را دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، زهره الهیان، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بعد از ثبت‌نام با حضور در جمع خبرنگاران و با تسلیت شهادت شهید جمهور و هیات همراه گفت: ایران عزیز در عرصه های مختلف فرازونشیب‌های مختلفی را طی کرده است اما در این نقطه به دستاوردهای کشور افتخار میکنم.

وی اوج اقتدار کشور را در عملیات وعده صادق دانست و تصریح کرد: در شرایط موجود این اقتدار را که اوج آن در وعده صادق بود به برکت خون شهدا و حضور رهبری داریم. 

الهیان با بیان اینکه من شعار دولت خود را  دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم عنوان کرد و گفت: شفافیت، مبارزه با فساد و پیشگیری از آن در دولت سالم به عنوان اصل اساسی مطرح است. دولت سالم نباید خود را متصدی همه امور بلکه باید از ظرفیت جوانان استفاده کند و از این طریق نسخه جدیدی از حکمرانی را ارائه کند.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب گروه‌های مردمی هستند که می‌تواند بهتر از خود مردم امور را در دست بگیرند. باید ارزش ذخایر عظیم انسانی و نخبگان دانسته شود و دولت سالم باید برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشد که به واسطه آن سدها را بردارد. در دولت من باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی قدر دانسته شود.

الهیان تصریح کرد: با نگاه آسیب شناسی وارد این عرصه شدم؛ دولت سالم شفافیت در راس امور است و پیشگیری از فساد به عنوان اصل اساسی آن  است.
وی‌ خاطرنشان کرد: دولت سالم با بیان مشکلات و رسیدن به قله ظرفیت جوانان را به استفاده بگیرد.همه آحاد ملت دختران و پسران باید در حل مشکلات کمک کنند.

کد خبر 1766407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha