آغاز ثبت‌نامِ طرح تابستانه برای بچه‌مسجدی‌های قم

ثبت نام طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مساجد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، ثبت نام طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مساجد و تقویت و احیای کارکردهای مساجد آغاز شد.

ثبت نام طرح تابستانه کانون فرهنگی هنری تبیان با عنوان «طرح صعود» به منظور برگزاری کارگاه های مهارتی، دوره های معارفی، کلاس های ورزشی و حلقه های فکری به همراه اردو و تفریحات متنوع ویژه پسران پایه ششـم تا دهـم آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

کانون فرهنگی هنری تبیان با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت های فرهنگی-تربیتی در حوزه نوجوانان یکی از برترین کانون های مساجد کشوراست.

ثبت نام طرح های تابستان کانون فرهنگی هنری شهید آوینی در دو سطح عمومی و نخبگانی به منظور برگزاری کلاس های تربیتی، مهارتی، ورزشی و تفریحی از ۱۵ خرداد آغاز شده و تا ۳۰ خردادماه ادامه دارد.

همچنین ثبت نام طرح تابستانی شهید حاج محمود احمدی تبار، به همت کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) آغاز شده است. در این طرح که ویژه پسران پایه دوم ابتدایی تا سوم راهنمایی می باشد، انواع کلاس های قرآن، کلاس های مهارتی، علمی و آموزشی، برنامه های ورزشی و تفریحی و اردوهای زیارتی و سیاحتی برنامه ریزی شده است.

هجدهمین دوره پذیرش و تکمیل ظرفیت کانون فرهنگی هنری میثــــــــم تمـارنیز آغاز شده است. این طرح با عنوان «در مسیر قله» ویژه پسران پایه پنجم تا هفتم است. کانون فرهنگی هنری میثم تمار مسجــدالنبــی(ص) یکی از کانون های برتر در عرصه فعالیت های تربیتی است.

کد خبر 1767489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha