بداخلاقی سیاسی در مناظرات ندیدم/رئیس جمهور باید از قاطعیت ملی برخوردار باشد

داداشی با بیان اینکه رئیس جمهور باید از قاطعیت ملی برخوردار باشد، تصریح کرد: رئیس جمهوری که از پشتوانه ملی برخوردار است و در مجامع بین المللی و حتی در داخل کشور بهتر می تواند منافع ملی را به پیش ببرد.

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید برنامه ارائه دهند اما تاکنون برنامه ای ارائه نداده اند اینکه صرفا از یک رویه ای انتقاد بکنند لازمه کار است اما کافی نیست.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم به دنبال برنامه ای معقول هستند بنابراین کاندیداها باید برنامه های در راستای برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال ارائه دهند که این امر می تواند باعث مشارکت حداکثری شود.

وی خاطرنشان کرد: قانون برنامه هفتم یک برنامه ۵ ساله است و کاندیداها هم باید قانون اساسی را مدنظر قرار دهند و هم سیاست های کلی نظام را در راستای حل مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدنظر قرار دهند. توجه به برنامه هفتم توسعه نیز لازم است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست های کلی نظام باید در برنامه کاری کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

وی درخصوص رعایت اخلاق در مناظرات انتخاباتی نیز گفت: در این دوره از مناظرات، اخلاق مناظراتی تا حدودی رعایت شد و بداخلاقی سیاسی ندیدیم. 

داداشی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم نیز به کسانی که دارای برنامه هستند و برنامه هایی که دربرگیرنده رفع مسائل اقتصادی است به کاندیدا رأی دهند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید از قاطعیت ملی برخوردار باشد، تصریح کرد: رئیس جمهوری که از پشتوانه ملی برخوردار است و در مجامع بین المللی و حتی در داخل کشور بهتر می تواند منافع ملی را به پیش ببرد.

داداشی افزود: وقتی رئیس جمهوری با حداکثر آرا انتخاب می شود با تنش های سیاسی و اجتماعی کمتری مواجه خواهد شد بنابراین می تواند به راحتی اهداف و برنامه های دولت در راستای خدمت به مردم را پیش ببرد.

کد خبر 1769738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha