رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شمال شرق کشور مطرح کرد

کاهش مشکلات فرهنگی با نقش‌آفرینی جوانان در برنامه‌های قرآنی

بیست و چهارمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم شرق و شمال شرق کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود
کاهش مشکلات فرهنگی با نقش‌آفرینی جوانان در برنامه‌های قرآنی

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده گفت: هرچقدر بتوانیم فضای مشارکت مردم به خصوص جوانان را برای نقش‌ آفرینی در مراسمات فرهنگی و قرآنی را بیشتر فراهم کنیم، درصد مشکلات فرهنگی در جامعه کمتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: از راه‌ های ترویج قرآنی به نسل جوان، برگزاری مسابقات قرآن در فضای صمیمی است.

وی افزود: هرچقدر بتوانیم فضای مشارکت مردم برای نقش‌ آفرینی در مراسمات فرهنگی و قرآنی را بیشتر فراهم کنیم، درصد مشکلات فرهنگی در جامعه کمتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارد، تصریح کرد: باید با برگزاری این مسابقات و تشویق خانواده ها، بینش قرآنی را در جامعه افزایش دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش به استقبال پرشور خانواده‌ ها از این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در این مسابقات بیش از ۱۵۰ نفر از خواهران شاغل، خانواده ها و فرزندان کارکنان شرق کشور در رشته های حفظ ۱ جزء تا حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن کریم به مدت ۲ روز از تاریخ نهم تیر ماه به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است برترین های این دوره به مسابقات سراسری نیروی پدافند هوایی ارتش که در مرداد ماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

پایان پیام/

کد خبر 1770027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha