تشکیل صفوف طولانی رای در خراسان جنوبی

طالبی گفت: از همان ساعات اولیه صبح صف‌های طولانی در شعب اخذ رای خراسان جنوبی تسکیل شده است که نشان دهنده اعتماد خاص مردم استان نسبت به نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز جمعه (۸ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق رصد میدانی از همان ساعات اولیه صبح صف‌های طولانی در شعبه‌های استان خراسان جنوبی وجود دارد که نشان دهنده اعتماد خاص مردم استان نسبت به نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مردم با یک شور و هیجان خاص پای صندوق های رای حاضر شده‌اند، افزود: تمامی شعبات استان رای ساعت ۸ صبح شروع به کار و سامانه ها فعال شده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای صبح صفوف رای در استان شکل گرفته است، گفت: مردم برای رای دادن حتما یا کارت ملی و یا شناسنامه کد ملی دار همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم اگر برای کد ملی مشکلی دارند ادارات ثبت احوال فعال هستند و می توانند کد ملی خود را اخذ کنند، ادامه داد: مردم اگر تخلفاتی مشاهده کردند، می توانند آن تخلف را همراه با مستندات به فرمانداری و یا سامانه مردم ناظر ارائه و یا ثبت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی سن رای دادن را ۱۸ سال تمام عنوان کرد و افزود: متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به ماقبل می توانند رای خود را به صندوق های بیندازند.

طالبی از مردم خواست تا در تعرفه های انتخاباتی، حتما اسم یک نامزد را بنویسند چراکه ثبت افراد بیشتر رای باطله محسوب می شود.

وی تصریح کرد: مردم مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۷۷۲ شعب اخذ رای در استان پیش‌بینی شده است، از این تعداد ۴۰۴ شعبه ثابت و ۳۶۸ شعبه سیار است همچنین ۳۵۲ شهری و ۴۲۰ شعبه روستایی است.

طالبی تصریح کرد: ما به اندازه کافی شعبه اخذ رای در محلات مستقر کرده ایم تا مردم در صف های طولانی اذیت نشوند.

وی افزود: افراد با شرایط خاص می توانند رای خود را به صندوق ها بیاندازند، این افراد می‌توانند با شماره‌های ۳۲۲۱۴۰۰۱ و ۳۲۲۱۴۰۰۲ تماس بگیرند تا صندوق رأی به محل مورد نظر ارسال شود.

کد خبر 1770191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha