باید با یک انتخاب درست یک قدم بزرگ را برای اعتلای کشور برداریم

حجت الاسلام غفوری گفت:با توجه به اینکه انتخاب اصلح یک تکلیف شرعی و الهی است باید با یک انتخاب درست یک  قدم ماندگار و بزرگ را برای اعتلای کشور برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز جمعه ۸ تیرماه حجت الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه با حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: هر یک رای نشان دهنده حضور در صحنه است و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: مردم باید براساس شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری برای انتخاب فرد اصلح فرمودند عمل کنند و به فرد کارآمدی رأی دهند که معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

 وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور اصلح فردی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشدهمچنین  باید کارآمد و برای کار کردن و خدمت به مردم شب و روز نشناسد و بتواند از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید رئیسی مظهر انقلاب و نماد خدمت به مردم بود و در باب خدمتگزاری به دولت و مردم یک حدنصاب تازه‌ای به وجود آورد و در مسائل خارجی نیز از فرصت‌ها به بهترین وجه ممکن استفاده کرد و آثار ارزشمندی برای امروز و فردای کشور به دست آورد و جمهوری اسلامی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ‌تر و برجسته‌تر کرد.
 
خطیب جمعه کرمانشاه اظهار کرد: شهید رئیسی انقلاب اسلامی و ملت ایران را در اظهارات خارجی خود درست تعریف کرد لذا این ملت، ملت اقتدار، عزت و ملت امام حسین(ع) است، لذا سبک مدیریت شهید رئیسی در بین همکاران خود سبک ویژه‌ای بود و با همکاران خود باصفا و صمیمیت رفتار می‌کرد، ایشان برای مردم کرامت و عزت قائل بود و به دنبال فریب مردم نبود و به مردم و جوانان برای اظهار نظر میدان می‌داد و  به جوانان اعتماد می‌کرد.

وی با اشاره هفته افشای حقوق بشر آمریکایی(۶ تا ۱۲ تیر)، اظهار کرد: هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از تدابیر و ابتکار ارزنده مقام معظم رهبری است هفته ای پر حادثه که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار با انواع طرح ها و جنایات مختلف نقش اصلی را در این حوادث تلخ ایفا کرده است لذا  باید از مناسبت های این‌چنینی استفاده کرده و چهره جنایتکار آمریکا را به جامعه خصوصا جوانانمان بشناسانیم.

حجت الاسلام غفوری افزود:حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ که باعث شهادت بسیاری از هموطنان شد همچنین آمریکایی‌ها در جنایات رژیم بعث عراق و منافقین کوردل علیه ملت ایران تا جنایات رژیم کودک کش اسراییل علیه مردم غزه، به طور مستقیم و غیر مستقیم مشارکت داشته و دارند و این رویکرد استکبار جهانی باعث انزجار کشورهای مسلمان و آزادیخواهان جهان از آن شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت:حضور یک پارچه در انتخابات اصل اول در ناامید کردن دشمن و امیدوار کردن دوستان، اقتدار نظام و انتخاب فرد اصلح است، چنان که امام خمینی (ره) فرمود: فرد اصلح کسی است که به مبنای انقلاب و نظام اعتقاد داشته باشد.

غفوری تاکید کرد: البته امروز جنایات آمریکا برای همگان روشن است، به حدی که در دانشگاه های آمریکا و دیگر نقاط دنیا باعث خیزش های گسترده شده است.

کد خبر 1770243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha