انتخاب فرد اصلح در کنار مشارکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

مخلص‌الائمه گفت: همان اندازه که مشارکت مهم است، انتخاب فرد اصلح برای ادامه مسیر پیشرفت و حرکت کشور از اهمیت ویژه برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، ظهر امروز، (۸تیر) با حضور در ستاد انتخاب استان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات را مورد بررسی قرار داد و در جمع خبرنگاران، گفت: بحمدالله انتخابات تا این لحظه با شور قابل توجهی در جریان است که این شور و شکوه حضور مردم جادی تقدیر دارد.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه شاهد افزایش مشارکت نسبت به ادوار گذشته هستیم، اظهار داشت: این حضور و استقبال بی نظیر نشان از آگاهی و شعور سیاسی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که همواره پای کار انقلاب ایستاده اند.

این مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه مردم حتما در این انتخابات حماسه خواهند آفرید، اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها بر این است که بیش از گذشته مشارکت مردم را شاهد خواهیم بود.

استاندار استان مرکزی گفت: همان اندازه که مشارکت مهم است، انتخاب فرد اصلح برای ادامه مسیر پیشرفت و حرکت کشور نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.
 


مخلص الائمه در ادامه به بازدید از شعب اخذ رأی اشاره کرد و ادامه داد: بحمدالله آمادگی کاملی در شعب وجود دارد و با توجه به تجربه انتخابات اسفندماه سال گذشته، جانمایی شعب انجام شده است و شعب سیار نیز افزایش یافته است.

کد خبر 1770262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha