تشییع پیکر شهید مدافع وطن دهه هشتادی در مشهد + فیلم

پیکر مطهر شهید مرزبان «امیرحسین شیخ‌هادی» که در حین پایش منطقه صفر مرزی در سیستان و بلوچستان بدست اشرار به شهادت رسیده بود امروز در مشهد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، پیکر مطهر شهید مرزبان «امیرحسین شیخ‌هادی» که در منطقه مرزی شرق کشور، بدست اشرار به شهادت رسیده بود صبح امروز بر دستان مردم شهید پرور  مشهد الرضا  از مجتمع مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع  شد.

این مراسم با حضور سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خرراسان رضوی، جمعی از کارکنان مرزبانی و فراجا استان و همچنین خانواده شهید با قرائت زیارت عاشورا در مجتمع فرهنگی مشهد آغاز شد. همچنین ذاکران اهل‌بیت به مرثیه‌سرایی پرداختند.

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن در مشهد + فیلم

تشییع با شکوه این شهید مدافع وطن ساعت ۹ صبح امروز با حضور قشرهای مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

پیکر مطهر شهید شیخ‌هادی پس از طواف در حرم حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام و اقامه نماز، راهی بهشت رضا شد تا در قطعه شهدای این آرامستان در کنار سایر شهدای وطن به خاک سپرده شود.

گوشه‌هایی از مراسم تشییع

«امیرحسین شیخ‌هادی» از جوانان مسجدی دهه هشتادی و متولد خرداد ۱۳۸۲ بود که در حین پایش منطقه صفر مرزی در سیستان و بلوچستان بدست اشرار به شهادت رسید.

تشییع پیکر شهید مدافع وطن دهه هشتادی در مشهد + فیلم

پایان پیام/

کد خبر 1770630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha