حمایت دانشجویان غربی از فلسطین، جهانی شدن جبهه مقاومت را فریاد زد

آیت‌الله محمدی عراقی گفت: رهبر انقلاب معتقدند جبهه مقاومت در این نامه از انصارالله و حزب الله بالاتر رفته است و نشان می دهد جبهه مقاومت در حال جهانی شدن و حتی در خانه دشمن نفوذ کرده است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان آیت الله محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر انقلاب در شهر قم در هشتمین کنفرانس «حقوق بشر از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» اظهارکرد: موضوع این نشست مربوط به پیام رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان دانشگاه های ایالت متحده آمریکا و تحسین اقدام آنها و تاکید بر تغییر وضعیت جهان و امید پیروزی مستضعفان بر مستکبران است 

وی گفت: نفس این پیام و ارسال یک پیام از سوی رهبر بزرگ انقلابی مستقیما با نخبگان دانشگاهی و مخاطب قرار دادن آنها ، از یک سو ادبیات مشترک انسانی و تأثیرگذاری این پیام و از سوی دیگر واکنش ترس آلود رهبران سیاسی موضوع دیگری است که بسیار قابل توجهی است.

پیام رهبر انقلاب به داشجویان آمریکا شایسته تحلیل محققان و تحلیل گران دنیا است

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه این پیام شایسته تحلیل محققان و تحلیل گران دنیا است افزود: این نشست یک گام در راستای همه گیری این پیام در دنیا است،  رهبر انقلاب در این پیام از زبان مشترک با نخبگان جهان استفاده کردند و به تعبیر قران ان زبان زبان فطرت و وجدان های بیدار است و این پیام وجدان های خفته را بیدار می کند و برای فراگیری و جهانی شدن  و تبدیل شدن مسئله فلسطین  به مسئله اول جهان باید بر فطرت انسانها تکیه کرد که رهبر انقلاب با هوشمندی بر ان تکیه کردند. جنایات رژیم صهیونیستی  در تمام دنیا تقبیح می شود و تمام انسانهای دارای فطرت ان را درک می کنند و ادبیات رهبر انقلاب در این نامه ادبیات بین المللی است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب دانشجویان را مورد خطاب قرار دادند و گفتند شما در طرف درست تاریخ و جبهه مقاومت ایستاده اید و حق و باطل از ابتدا وجود داشته است و سیطره رسانه غربی تا آنروز مظلومان فلسطین را تروریست معرفی می کرد تا وقتی که رهبر انقلاب تاریخچه ای از این مظلومیت را با نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کردند. مقاومت در برابر این جریان اشغالگر قرار دارد و این خیزش مورد تاکید رهبر انقلاب است.

جبهه مقاومت در حال جهانی شدن و حتی در خانه دشمن نفوذ کرده است

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب معتقدند جبهه مقاومت در این نامه از انصارالله و حزب الله بالاتر رفته است و نشان می دهد جبهه مقاومت در حال جهانی شدن و حتی در خانه دشمن نفوذ کرده است و از این حرکت دانشجویان آمریکایی از دانشجویان آمریکا یی تقدیر کردند و این تقدیر تعارف نیست زیرا سخنی برخاسته از قلب است که بر دل می نشیند.

وی با اشاره به ریشه های قرآنی این پیام تصریح کرد: آیه ۷۵ از سوره مبارکه نساء ، همان پیام جهانی قرآن است، که امام راحل ما را با ادبیات قرآنی آشنا کرد و این نعمت بسیار بزرگی است که مقام معظم رهبری آن را ادامه دادند و این زیربنای تمام گفتمان و حرکت‌های نظامی، سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی است و اوج این ادبیات در بیانیه گام دوم است که چشم انداز جمهوری اسلامی را در ایران و جهان نشان می دهد.

نقش مردم و مردم سالاری دینی از دستاوردهای اجتماعی و سیاسی انقلاب

آیت الله محمدی عراقی، اظهار کرد: از دستاوردهای اجتماعی و سیاسی انقلاب مسئله نقش مردم و مردم سالاری دینی است و اهمیت نقش مردم در جهان بینی الهی را نشان می دهد. این انتخابات یکی از مهمترین مصادیق و مقاطعی است که قوت و اقتدار مکتب را به دنیا نشان دهیم اما رسانه‌های غربی می خواهند تا آنجا که می توانند نقطه قوت را تضعیف کنند.

مقایسه انتخابات ایران آمریکا فاصله میان حقیقت و دروغ

وی گفت: درست است مردم با تحریم و تهدیدات مختلف در فشار هستند اما ببینید فشار رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه مدیریت شد و بعد از آن حادثه سقوط بالگرد شهید جمهور و هیات همراه که در هر کشور اتقاق افتاده بود برای تنش کافی بود اما ۵۹ روز بعد از حادثه انتخابات در آرامش و امنیت کاملا برگزار شد. انتخابات در دوره اول بدون کوچکترین حادثه درارامش کامل برگزار شد آنرا مقایسه کنید اخلاق انتخاباتی ایران را با آمریکا مقایسه کنید؛ تحلیلگر آمریکایی در این رابطه گفت: ترامپ و بایدن مثل موش و گربه به جان هم افتادند و ترامپ را فواره دروغ نام برد. 

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی به طور متوسط،هر ساله یک انتخابات برگزار شده چرا به خاطر برخی ضعف ها باید دچار خود کم بینی شویم تردید مردم در دوره دوم بین صالح و اصلح است. اما تردید آمریکایی ها بین فاسد و افسد است که آنقدر در این دو نفر رسوایی هایی اخلاقی وجود دارد که مردم باید بین فاسد و افسد یکی را انتخاب کنند و ما باید از این نعمت شکرگزاری کنیم ؛ امیدواریم ملت ما در این آزمون سربلند باشند.

کد خبر 1770836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha