خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت و تعهد هستند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

علیرضا نورزوی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: هفدهم مردادماه هر سال یادآور مجاهدت های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و از هیچ کوشش صادقانه ای به منظور اطلاع‌رسانی مسئولانه فروگذار نمی باشند .

وی افزود: بدون شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که در پرتوی برخورداری از هنر، فن و تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

نوروزی ادامه داد: اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می نویسند قسم می خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت است بلکه نوشته و حقایقی که با آن بیان می گردد. به راستی خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران این طلایه داران راستین خدمت در رسانه، انسان های پر تلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری، به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه ای خود را انجام دهند.

وی افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه ، خصوصا شهید محمود صارمی و ادای احترام به ارواح مطهر آنان ، این روز را به خدمت همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی استان تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

کد خبر 1776115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha