جهان بعد از غزه جهان رهایی از سیستم‌های تحمیلی برده‌داری مدرن است

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهاباد گفت: جهان بعد از غزه جهان رهایی از سیستم‌های تحمیلی برده‌داری مدرن است و سیستم و نظام‌هایی که صهیونیزم و اذنابش و سرمایه‌داران بزرگ برجهان تحمیل کرده‌اند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه اهل سنت شهرستان مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی، که با محوریت مقاومت و تمدن نوین اسلامی تهیه شده، گفت: حدود ۱۰ سال پس از نامه مشهور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به عموم جوانان در کشورهای غربی‌، این بار ایشان در نامه‌ای خطاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضد صهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند.

وی افزود: در نامه پیشین رهبر معظم انقلاب به جوانان در غرب به همفکری درباره درد مشترک تروریسم و چاره‌اندیشی برای آینده‌ای با امنیت بیشتر اشاره شده بود و در نامه اخیر، ایشان با مخاطب قرار دادن دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، بر مبارزه جهانی با صهیونیسم به عنوان رژیم غاصب فلسطین و اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین تاکید شده است.

ماموستا امامی ادامه داد: نامه‌ای تاثیرگذار با ۶۸۰ کلمه ولی محتوای راهبردی قدرتمند که رهبری در این نامه اذعان داشتند که عمق فاجعه حوادثی نیست که امروز در غزه اتفاق می‌افتد، عمق فاجعه در واقع حمایت از ظالم و سرپوش گذاشتن بر ظلم نظام صهیونیسم است.

وی افزود: رهبر معظم در پایان جوانان و دانشجویان آمریکایی را به خواندن و تأمل بیشتر در قرآن کریم به مکمل پیام پیامبران دعوت می نمایند و یکی از دستورات مهم قرآن پرهیز از ظلم کردن و همچنین پرهیز از پذیرش ظلم است.

ماموستا امامی ادامه داد: بدون شک حوادث غزه بسیاری از معادلات در حوزه‌های مختلف را دچار تغییر و تحول کرد و امروزه غزه و حوادث آن، معیار انسان بودن و مسلمان بودن  و  نشانه داشتن وجدان بیدار است.

وی با بیان اینکه امروزه ایستادن ما در طرف درست حادثه،حایز اهمیت است، گفت: درود و رحمت خداوند بر شهدای غزه و مبارزان مظلوم مقتدر و درود بر محور مقاومت که همان محور عزت و شرافت است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهاباد افزود: بر اساس حوادث و رویدادهای ۱۱ ماه گذشته، جهان را باید به دو دسته تقسیم کرد که جهان قبل از غزه و بعد از آن که دارای تفاوت‌هایی است و جهان بعد از غزه بسیار متفاوت‌تر از قبل از آن است.

وی گفت: بعد از یازده ماه جنگ نامتقارن و ایستادگی قهرمانان و مجاهدان مقتدر غزه باید  گفت که جهان قبل از جنگ غزه شیفته شعارهای زیبای حقوق بشر،آزادی، دمکراسی بودند و اما همه جهانیان دیدند اینها ادعایی بیش نبودند.

این مسئول افزود: جهان بعد از غزه جهان رسوایی صهیونیسم و اذناب آن است و چون قبلا آنان با سوء استفاده از لابی های قدرت، ثروت و امپراطوری رسانه‌ای، مظلوم نمایی می کردند و خودرا قربانی هولوکاست معرفی می کردند و جهان بعد از غزه، جهان رسوایی مدعیان آزادی، دمکراسی و حقوق بشر است. 

وی ادامه داد: جهان بعد از غزه، جهان آگاهی و هوشیاری و بیداری است و امروزه ملتهای جهان به مدد آنچه در بیش از یازده ماه گذشته اتفاق افتاد از قضیه فلسطین آگاهی حقیقی یافتند و بیدار شدند.

جهان بعد از غزه جهان رهایی از سیستم‌های تحمیلی برده‌داری مدرن است

ماموستا امامی عنوان کرد: جهان بعد از غزه جهان رهایی از سیستم‌های تحمیلی برده‌داری مدرن است و سیستم و نظام‌هایی که صهیونیزم و اذنابش و سرمایه‌داران بزرگ  بر جهان تحمیل کرده‌اند و جهان بعد از غزه جهان پایان هیمنه و قدرت پوشالی صهیونیزم و نظام تک قطبی است.

وی گفت: جهان بعد از غزه جهان انصاف و وجدان است و  امروزه مردمان غرب علی رغم همه مشکلات و..‌.در دفاع از غزه و فلسطین، هرآنچه را در توان داشتند دریغ نکردند و به ویژه دانشگاهیان بیدار و آگاه و یهودیان منصف، حتی میتوان گفت موضعی که مردم و سازمانهای اروپایی و آمریکایی داشتند بسیار بهتر از موضع کشورهای اسلامی بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهاباد با بیان اینکه جهان بعد از غزه جهان اتحاد و همدلی در برابر رژیم صهیونیستی است، گفت: جهان بعد از غزه جهان آگاهی از واقعیات است آگاهی از اینکه در سیاست قدرتهای بزرگ چیزی به نام راستگویی، صداقت و اخلاق وجود خارجی ندارد. 

وی افزود: در پایان باید گفت در تاریخ باید ثبت گردد در زمانی که مظلومان مقتدر غزه طلب یاری  از همه مسلمانان و جهانیان کردند این تنها ایران اسلامی و محور مقاومت بودند که به وظیفه اسلامی و انسانی خود عمل کردند.

کد خبر 1781411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha