استفاده از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج با جدیت دنبال می شود

مظفری با اشاره به اینکه امروز عصر ارتباطات، جنگ نرم و رسانه است، گفت: استفاده از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، امید مظفری، در پنجمین دوره توانمندسازی خبرنگاران افتخاری بسیج سپاه شهرستان سمنان که در سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، گفت: نقش رسانه اگر به شکل درست انجام و تصویری درست از وقایع و رویدادها ارائه دهد، تأثیری بسیار مهم می تواند در افکار عمومی داشته باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به قدرت رسانه در عصر حاضر گفت: هر فردی باید در عرصه تبیین مقاومت و مردانگی ها یک روای باشد.

وی با تأکید بر استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج این استان بیان کرد: برنامه ریزی های مدونی در این حوزه انجام شده است و ما اعلام آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از این ظرفیت می کنیم.

مظفری با اشاره به وقوع سیلاب اخیر در برخی روستاهای استان گفت: حضور بچه های مخلص بسیجی این استان در این مناطق برای برداشتن باری از دوش مردم و یا حضور و فعالیت جهادگران بسیجی از اقشار مختلف جوان و نوجوان همگی نیاز به انعکاس هنرمندانه اصحاب رسانه دارد و می توان از بطن این فعالیت ها سوژه یابی در راستای اطلاع رسانی و خبررسانی کرد.

وی خطاب به خبرنگاران جمع حاضر گفت: زبان گویای بسیج باشید و از فرصت ها به بهترین وجه ممکن استفاده کنید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن قدردانی از روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان برای برگزاری این دوره خبرنگاری اظهار کرد: آموزش هدفمند از اهداف و رویکردهای روابط عمومی سپاه است و در نظر داریم نسبت به برگزاری دوره تکمیلی و تخصصی خبرنگاری ویژه بهترین نفرات را پس از ارزیابی های انجام شده از سوی اساتید این دوره های خبری اعلام می شود، اقدام کنیم.

کد خبر 1781870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha