برای پیشرفت کشور داشتن وحدت و همبستگی لازم است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: امام خمینی با درایت و دوراندیشی موضوع وحدت شیعه و سنی را سالها پیش مطرح کردند لذا برای پیشرفت کشور داشتن وحدت و همبستگی لازم است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد حیدری‌زاد،  امام جمعه موقت ارومیه، ۳۰ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان و شهید و زخمی شدن مردم بی گناه، افزود: جبهه مقاومت قطعا پاسخ این اقدامات را خواهد داد و سیلی سختی بر رژیم صهیونیستی خواهد زد.

وی افزود: پیامبر اعظم  برای هدایت مردم دنیا برگزیده شدند و بشریت را از بند شیطانی رهایی داده اند، بنابراین پیروی از آموزه‌های پیامبر و داشتن وحدت راهکار غلبه بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه موقت ارومیه خاطرنشان کرد: امام خمینی با درایت و دوراندیشی موضوع وحدت شیعه و سنی را سالها پیش مطرح کردند لذا برای پیشرفت کشور داشتن وحدت و همبستگی لازم است. 

حیدری‌زاد با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: اسلام دین علم و آزادی است و سلاح اسلام، علم است؛ هم چنین اسلام با علم پیشرفت می‌کند و قله‌های ترقی را طی می‌کند.

کد خبر 1781984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha