حضور 34 هزار همیار پلیس در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از ساماندهی و حضور بیش از 34 هزار همیار پلیس در 3 مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ محمد رسولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، صبح امروز(11 مهر) در همایش همیاران پلیس در ایلام، گفت: این تعداد پلیس یار جوان و نوجوان در برقراری نظم و امنیت با پلیس راهنمایی و رانندگی این استان همکاری می کنند.


وی، اظهار کرد: نیروی انتظامی با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی و توجه به امر فرهنگ سازی و آموزش توانسته در راستای کاهش حوادث رانندگی گامی مهم و موثر بردارد.


سرهنگ  رسولی، با اشاره به اینکه امروز در درون هر خانواده همیار پلیس وظیفه فرهنگ سازی و آموزش را بر عهده دارد، افزود: همیاران پلیس در زمینه نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز تذکرات لازم را به والدین و رانندگان خواهند داد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، اصلاح ساختار جاده ای، نصب تجهیزات فنی در جاده، نصب علائم، تابلو و رفع مشکلات تقاطع همسطح و همچنین آموزش عامل انسانی برای کاهش تصادفات درون و برون استانی را مهم ترین برنامه های پلیس راهور در این استان عنوان کرد.


وی، به نقش همیاران پلیس و مشارکت آنان در جهت کاهش جرائم و تخلفات رانندگی در این استان اشاره کرد و افزود: آموزش تمامی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی با مقررات راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه های در دست اجرای این پلیس است.


سرهنگ رسولی، با بیان اینکه بایستی از همان دوران کودکی فرزندانمان را با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: والدین و به تبع آن آموزش و پرورش و نیروی انتظامی می توانند در جهت آموزش نوجوانان وجوانان در این رستا گام بردارند.


گفتنی است، در پایان این مراسم از جمعی از همیاران پلیس و فرهنگ یاران نمونه این استان با اهدای لوح سپاس و هدایای تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 179122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha