آخرین وضعیت زلزله زدگان زهان/ مردم در انتظار اعلام شماره حساب برای کمک

در حالی که جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی آخرین وضعیت زلزله زدگان زهان را تشریح کرد اما مردم همچنان در انتظار اعلام شماره حساب برای واریز کمک های نقدی خود هستند.

محمدرحیم شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: امروز جلسه ای در تهران برگزار می شود که در صورت نیاز به اعلام شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان، بلافاصله شماره حساب اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: تمامی کمک های انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان بوده است و از دیگر استان ها درخواست کمک نشده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، درخصوص آخرین وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان گفت: تعداد افراد اسکان داده شده پنج هزار و 800 نفر، نیروهای امدادی 430 نفر، یک هزار و 526 دستگاه چادر امدادی، هفت هزار کیلوگرم حبوبات و برنج، 10 هزار و 100 قوطی کنسروجات، 336 عدد چراغ والر، سه هزار تخته  پتو و 637 تخته موکت است.

 

فرهاد فلاحتی، فرماندار زیرکوه نیز در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطرنشان کرد: در صورت اعلام شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی به منظور کمک به زلزله زدگان از سوی جمعیت هلال احمر، به رسانه ها و مردم اعلام می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 202599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha