پورزند که با کیف پر از دلار دستگیر شد اعتراف کردبه سران فتنه رشوه داده

حجت الاسلام سالک ضمن تشریح دقیقی از مسائل خاورمیانه گفت: وقتی سیامک پورزند باکیف پر ازدلار دستگیر شد اعتراف کرد که به سران فتنه اعم از سعید حجاریان و کروبی و خاتمی و امثال آن دلارهای هنگفت پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار شبستان؛ حجت الاسلام احمد سالک با حضور در همایش نقطه های عطف که در دانشگاه شاهد برگزار می شود به تشریح ابعاد تربیتی حضرت امام خمینی (ره) پرداختند.

وی ابتدا ضمن اشاره به فرمایشی از ایشان که می فرمایند در اسلام خودسازی مقدمه دیگرسازی است، گفت: کسی که خود را تربیت نکرده نمی تواند مربی دیگران باشد.

وی در تشریح ابعاد این روش تربیتی گفت: خدامحوری اولین محور تربیت انسان است که دراین بین چهار مرحله را در نظر می گیرد که فراگیری بعد مهذب بودن مربی و سوم الهی بودن تعلیم و تربیت و نکته آخر بصیرت است.

وی ضمن توضیحات خود به حوادث اخیر منطقه و واکنش های جهان غرب به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته و گفت: به اصطلاح عامیانه اینها دچار گاو گیجه شده اند.

وی افزود: وزیر خارجه مصر طی سخنانی گفته بود اسراییل نمی تواند جمهوری اسلامی دیگری را در مرزهای خود تحمل کند.

وی با بیان اینکه قدرت تربیتی امام به گونه ای بود که امتها را در مقطعی بیدار کرده و به جریان انداخت امام دو شیوه ناب داشت یکی اینکه اسلام ناب را بدون پیرایه و خرافه به مردم معرفی کرد و دیگری ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم ایشان بود.

وی در تشریح اولین بعد از دکترین تربیتی امام گفت: اولین اصل در این دکترین عدم تفکیک پذیری دین از سیاست است.

وی با اشاره به انقلاب اسلام انقلاب ما یک انقلاب و تحول فرد در جامعه بود که دارای جهانشمولی است چرا از آنها که اولا انقلاب ما اسلام بود و اسلام هم یک دین جهانی است پس انقلاب ما یک انقلاب جهانی است.

حجت الاسلام حاج احمد سالک در ادامه گفت: انقلاب اسلامی کسب کلیدهای قدرت در جهان است و این براین اساس انقلاب نباید دست نامحرمان بیفتد تا بتوان شریعت اسلام را پیاده کرد.

وی دومین اصل از اولین بعد تربیتی امام را اتحاد امتهای اسلامی ذکر کرده و گفت: این اتحاد و انقلاب اسلامی باید تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه یابد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح موانع تربیتی ایشان اشاره کرده و گفت: باید دید چه چیزها و چه کسانی در راه این تربیت الهی مانع ایجاد کنند.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه امام یک فرد خودساخته بود و کسانی که چنین می کنند جهاد اکبر کرده اند و انسانهایی هستند که بر میل و نفس خود مهار زده و کنترل دارند اما در تمامی مراحل تربیتی خود بر کنترل نفس تاکید کرده است و به قول عرفا همین کنترل نفس است که عقل می تواند صراط مستقیم را دریابد.

وی در ادامه به آثار تربیتی امام پرداخته و گفت: امام از زمان رحلت آیت الله بروجردی در سال 40 یا قیام پانزده خرداد 42 بین پانزده تا 17 سال به تربیت و پرورش نیروها پرداخته و اول اسلام ناب را به آنها معرفی کرده و بعد یک جنایتهای شاه مزدور و اربابان آنها را افشا کرد که نتیجه آن جایگزینی معیارهای اسلام با معیارهای طاغوتی بود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به ذکر حادثه تاریخی اشاره کرده و گفت: وقتی امام از دنیا رفت به فاصله یک ساعت تمام ابزارهای تبلیغاتی تبلیغات بین المللی یک تیتر واحد را انتخاب کردند امام رفت انقلاب هم رفت بنی صدر خائن و بختیار این نوکر بی اختیار هم بلافاصله بر صفحه های رسانه های ظاهر شده و اعلام کردند که تا 5 ماه دیگر برگشته و رییس جمهور ایران هستند اما دوازده ساعت بعد وقتی که اعلام شد مجلس خبرگان آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر برگزیده اند مجدداً مصاحبه کرده و این بار گفتند که تا 5 سال دیگر به ایران برخواهند گشت.

وی افزود: الان 20 سال گذشته و اگر جرات دارند از خانه های خود بیرون بیایند آنها تنها در سایه نیروهای امنیتی فرانسه و انگلیس زنده اند.

وی در تشریح آثار بین المللی تربیت امام خمینی (ره) گفت: تحولاتی که در مصر، تونس و اردن و یمن شاهد آن هستیم از نمونه های بارز این تربیت بوده و علاوه بر آن در بوسنی هرزه گویین و حتی آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا هم شاهد پرورش شاگردانی هستیم که هرگز امام را ندیده اند ولی آموزه های آن را جامعه عمل می پوشاند.

حجت الاسلام حاج احمد سالک در ادامه به کتابی از هنریک کسینجر اشاره کرده تحت عنوان فرصت های را از دست ندهید که قبل از فروپاشی شوروی در سال 1985 منتشر شده و دارای دو بخش اساسی است.

وی افزود: کسینجر در این کتاب علاوه بر اینکه کار شوروی را تمام شده می داند قدرت در سال 2000 را در دست اسلام و به محوریت جمهوری اسلامی ایران می داند که در این راستا دارای شانزده پشتوانه است.

وی ادامه داد: هنری کسینجر در بین شانزده پشتوانه سه گزینه بیشتر موردتوجه قرار می دهد قرآن، رشد و گسترش بیداری اسلامی، دستیابی به منابع انرژی خلیج فارس به عنوان پشتوانه اقتصادی.

حجت الاسلام سالک افزود: این تئوریسین سیاست خارجی آمریکا در بخش دوم کتاب خود تمام اندیشه و فکر خود را جمع کرده و 150 راهکار ارائه می دهد تا این امت و قدرت برتر سال 2000 را به تعبیر خود خراب کند.

وی همچنین به سخنان آقای فوکویاما اشاره کرد و گفت: وی 23 سال پیش در همایشی در اورشلیم گفت: عاشورا و انتظار و لباس ولایت فقیه سه محور اصلی انقلاب اسلامی است که این انقلاب پرنده ای است که بالهای آن ولایت فقیه است و باید آن را مورد هدف قرار داد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن اشاره به تشکیل هسته های مقاومت در نقاط مختلف جهان گفت: آنانی که در مقابل ولایت فقیه می ایستند کسانی هستند که به تعبیر امام حسین (ع) این لق لقه زبانشان است و شکمهایشان از لقمه حرام انباشته شده است.

وی گفت: زمانی که سیامک پورزند را با چمدان پر از دلار دستگیر کردند اعتراف کرد که به تمام این سران فتنه سال گذشته اعم از سعید حجاریان و کروبی و خاتمی و امثال آن دلارهای هنگفت پرداخت کرده است. مطمئناً همین دلارها و پولهای حرام است که باعث شده آنها امروزه به ایجاد فتنه و رویارویی با نظام بپردازند در حالیکه اینها همه خیالی خام بیش نیست و مردم همگی هوشیارند و با آگاهی فتنه آنها را ناکام گذاشتند.

پایان پیام/
 

کد خبر 20668

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha