کسب رتبه برتر کشوری در فعالیت های قرآن و نماز استان مرکزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از کسب رتبه برتر کشوری این استان در فعالیت های قرآن و نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ (17دی) در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش که در استانداری مرکزی برگزار شد٬ با اشاره به فعالیت های گسترده این اداره کل در عرصه های مختلف٬ گفت: آموزش و پرورش استان مرکزی طی سال تحصیلی موفق به کسب رتبه برتر در زمینه های مختلف شد٬ که کسب رتبه برتر در بخش نماز از جمله این موفقیت ها است.

 

وی ادامه داد: این امر مرهون تلاش های همکاران فرهنگی در راستای آموزش و پرورش آینده سازان این مرز و بوم است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین به کسب رتبه ممتاز شورای آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: کسب رتبه عالی در پروژه مهر و اجرای نظام 3-3-6٬ کسب رتبه در فعالیت های بسیج دانش آموزی و راهیان نور از جمله موفقیت های این اداره کل است.


کریم زاده همچنین به برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان عاشورایی برای اولین بار در کشور اشاره کرد و گفت: این گردهمایی همزمان با اربعین حسینی و با حضور فرهنگیان استان در مصلی بیت المقدس برگزار شد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت محو بی سوادی در استان مرکزی تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش استان مرکزی بنا دارد با همکاری سازمان های همچون بهزیستی٬ کمیته امداد٬ ثبت احوال و آب و فاضلاب روستایی به شناسایی افراد بی سواد بپردازد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به فعالیت کوچک ترین مدرسه در شهرستان دلیجان٬ تصریح کرد: این مدرسه با یک دانش آموز به فعالیت خود ادامه داده و در صورت وجود دانش آموز در هر جای دیگر استان کلاس درس دایر خواهد شد.


کریم زاده در ادامه از حذف بخاری نفت سوز قطره ای در مدارس این استان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان مرکزی با تلاش های چشمگیر در راستای تامین امنیت در مدارس برای دانش آموزان٬ بخاری نفت سوز چکه ای را در این اماکن فرهنگی حذف کرد.


مدیر کل آمزوش و پرروش استان مرکزی در پایان تصریح کرد: 50 درصد سیستم گرمایش مدارس استان گاز سوز٬ 20 درصد پکیج و 30 درصد مابقی بخاری نفت سوز استاندارد شده است.


پایان پیام/

کد خبر 213952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha