وبلاگ های برتر جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی در تبریز معرفی می شوند

نفرات برتر دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی همزمان با دوم اسفند ساعت 16 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی از سری جشنواره‌های قرآنی "آیات" بوده و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت، کانون فرهنگ و ادب آذربایجان، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های قرآنی آیات برگزار شد.


وبلاگ متنی شامل مقاله و پژوهش، داستان و شعر، احادیث، گزارش و خبر، خاطره‌نویسی، ‌آموزش،‌ تاویل، تفسیر و تدبر و دو بخش ویژه موضوعی شامل انسان از منظر قرآن کریم، وبلاگ مراکز و موسسات قرآنی، سه بخش فتوبلاگ، ‌پادکست، ویدئوکست با موضوع‌های مختلف قرآنی از جمله بخش های برگزاری این جشنواره به شمار می آید.


پس از اعلام فراخوان دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی 2 هزار و 687 وبلاگ در این جشنواره ثبت‌نام کردند که پس از بررسی هیات داوران 721 وبلاگ به بخش مسابقه راه یافتند.


53 نفر و وبلاگ برتر قرآنی که طبق نظر هیئت داوران و با توجه به شرایط عنوان شده در فراخوان جشنواره انتخاب شده اند که طی مراسمی عصر امروز (2 اسفند) در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز معرفی و تجلیل خواهند شد.


شایان ذکر است، وبلاگ کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز سال گذشته با عنوان ترنمˈ به مدیریت "ثریا آذر میر" در بخش وبلاگ متنی تاویل، تفسیر و تدبر، موفق به کسب مقام سوم شد که امسال نیز وبلاگ های شرکت کننده از این کانون در دومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی موفق به کسب مقام شده اند.


پایان پیام/

کد خبر 230317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha