تجهیز بیش از 500 کلاس درس برای استقبال مسافران نوروزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بیش از 500 کلاس درس برای استقبال و پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در این استان تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ (16اسفند) در نشست خبری با موضوع تمهیدات آموزش و پرورش برای ستاد اسکان نوروزی٬ گفت: 556 کلاس در قالب65 مدرسه درس برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در استان مرکزی تجهیز شد.


وی با تاکید برای عنیت تکریم و تجلیل از معلمان٬ افزود: هدف از ایجاد ستاد اسکان نوورزی فرهنگیان ایجاد امکانات مناسب جهت اسکان و رفاه معلمان است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: همه تلاش ما این است که بهترین شرایط و امکانات برای فرهنگیان در بحث سفر های نوروزی مهیا شود.


وی با تاکید برلزوم برنامه ریزی جهت ایجاد فضای مناسب و تمهیدات لازم برای رفاه حال معلمان٬ گفت: توزیع ویژه نامه نوروزی بین مسافران، تهیه بروشور اماکن گردشگری استان، برگزاری مسابقه پیام کوتاه، هماهنگی جهت استقبال از مسافران نوروزی٬ نصب بنر های خیر مقدم در استان ها از جمله مصوبات جلسات ستاد اسکان استان است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در ایام نوروز 210 نفر نیرو درگیر مسایل نوروز و اسکان هستند٬ اظهار کرد: این تعداد در 15 منطقه آماده پذیرای مسافران نوروزی هستند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: در نوروز 1391 حدود سی هزار نفر از مکان های اسکان نوروزی فرهنگیان استان بهره مند شدند.


پایان پیام/

کد خبر 235378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha