میزبانی بیش از 44 هزار نفر در ستادهای اسکان نوروزی استان مرکزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از میزبانی بیش از 44 هزار نفر در ستادهای اسکان در آغاز هفتمین روز از سفرهای نوروزی در این استان خبر داد.

سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: در آغاز هفتمین روز تعطیلات نوروزی ستادهای اسکان فرهنگیان استان میزبان 44 هزار و 378 نفر روز مسافر در قالب چهار هزار و 171 خانواده بودند.


وی افزود: طبق بازرسی های روزانه بازرسان و عوامل نظارتی رضایت بالایی از ستادها و مراکز اسکان استان از سوی مهمانان نوروزی گزارش شده است.


مدیر کل أموزش و پرورش استان مرکزی از رشد 20 درصدی مسافران نوروزی ستاد اسکان استان مرکزی در سال 92 خبر داد و گفت: تا روز ششم فروردین 1392 تعداد مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال 91 با رشد 20 درصدی همراه بود و در روزهای آینده این آمار افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.


کریم زاده با تاکید بر اینکه اولویت کار ستادهای اسکان تکریم و تجلیل از فرهنگیان است٬ اظهار کرد: حدود بیست هزار نفر در 6 روز اول مهمان ستاد اسکان بودند.


وی با بیان اینکه از این تعداد نزدیک به شانزده هزار نفر از خانواده های فرهنگیان بود٬ اضافه کرد: تعداد 6 هزار و 379 نفر کارکنان دولتی و لشکری و سه هزار و 486 نفر غیر فرهنگی بودند.


پایان پیام/

کد خبر 239857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha