امام خمینی(ره)احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن معاصر است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره)احیاگر اسلام ناب محمدی (ص)در قرن معاصر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه(14 خرداد) در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی در بیت تاریخی حضرت امام(ره) برگزار شد، گفت: حضرت خمینی(ره) با رهبری خود در انقلاب اسلامی توانستند، اسلام ناب محمدی (ص) را در قرن معاصر احیا کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه رهبری و علما همواره خدمتگزاران امین امت اسلامی هستند، افزود: رهبری سکانداری کشتی انقلاب و ستون قانون اساسی را عهده دار هستند.


وی با بیان اینکه ولایت فقیه، اسلام و مردم رمز ماندگاری نظام هستند،افزود:‌ هم اکنون با گذشت بیست و چهار سال از ارتحال امام (ره)، همچنان شاهد برپایی مراسم نورانی و باشکوهی به این منظور سراسر میهن اسلامی مان، بخصوص مرقد مطهر ایشان و نیز در بیت تاریخی آن حضرت در خمین هستیم.


امام جمعه اراک در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ملت ایران با انتخاب رییس جمهوری صالح، شایسته و لایق به مسئولیت خود در تعیین سرنوشت کشور عمل می کنند، افزود: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات 24 خرداد، حماسه دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی خلق می کنند.


آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: برای توسعه و پیشرفت باید مردم نیز همپا با مسئولان در عرصه علم و دانش، پزشکی، هسته ای، اقتصادی، مصرف عادلانه، تولید، اجتماعی و گسترش کشاورزی حضوری فعال داشته باشند.


گفتنی است مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نیز امروز(14 خرداد) با حضور گسترده روحانیان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بازاریان و کسبه، جمعی از مدیران، قشرهای مختلف مردم بخصوص جوانان و بانوان در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد.

 

بنابراین گزارش قرائت قرآن، نوحه خوانی، عزاداری و سینه زنی، پخش سخنرانی امام راحل(ره)درباره انتخابات و فرازهایی از وصیت نامه سیاسی، الهی آن حضرت، توزیع تصاویر مختلف از امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی و برپایی ایستگاه های صلواتی از برنامه های این آیین بود.

 

 پایان پیام/

کد خبر 260299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha