اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت در پایتخت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف خبرداد و گفت: با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت 298 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در استای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی 64 دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند، شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.

وی بااشاره به اینکه 5 درصد توقیف خودرو ها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون هاست، اظهارکرد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یکماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت تاکیدکرد: 915 دستگاه خودرو نیز به دلیل اینکه رانندگانشان تخلفاتی نظیر، سرعت و سبقت غیرمجاز، سدمعبر، توقف در محل پارک مطلقاً ممنوع، به همراه نداشتن گواهینامه رانندگی و بیمه خودرو، نقص فنی و نداشتن برچسب معاینه فنی توقیف و به پارکینگ های سطح تهران بزرگ منتقل شد.

بنابرگزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رحیمی به بروز 4 فقره تصادف فوتی که باعث کشته شدن 6 نفر از شهروندان تهرانی شد، اشاره کرد و اظهارداشت: 101مورد تصادف جرحی و 83مورد تصادف خسارتی نیز در شبانه روز گذشته در پایتخت به وقوع پیوسته است که یکی از علل مهم وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن بی احتیاطی رانندگان است که امیدواریم با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ازسوی رانندگان وسایل نقلیه، میزان تصادفات تا اندازه قابل توجهی کاهش یابد.

رییس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در سطح تهران بزرگ خبرداد و خاطرنشان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 298 دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکب هایشان مرتکب تخلفاتی چون نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی و عبور از خط ویژه شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 261513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha