اطاعت از رهبری،اتحاد و مبارزه باکفر از وظایف اصلی مسلمانان در عصر حاضر

استاندار یزد با اشاره به ویژگی های مکتب جامعه اسلامی گفت: اطاعت از رهبری،اتحاد و مبارزه باکفر وظایف اصلی مسلمانان در عصر حاضر می باشد.

به گزارش خبر گزاری شبستان از یزد محمد رضا فلاح زاده،استاندار یزد پس از پایان راهپیمایی روز قدس در مسجد ملا اسماعیل و در سخنرانی پیش از خطبه ای نماز جمعه در جمع نمازگران یکی از اساسی ترین ویژگی های مکتب اسلامی را مبارزه با ظلم ستم دانست و گفت: اطاعت از رهبری،اتحاد و مبارزه باکفر از وظایف اصلی مسلمانان در عصر حاضر می باشد.


فلاح زاده با بیان اینکه روز قدس از برکات به جامانده از امام خمینی (ره) می باشد افزود: تا کفر و شرک باشد، مبارزه ما نیز ادامه دارد و امام خمینی (ره) نیز این نوید را دادند که اسلام تمام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد.


وی به توطئه های اسرائیل علیه سایر ادیان اشاره کرد و گفت: یهودیان از صدر اسلام در مقابل اسلام قلعه ساختند که یکی از آنها قلعه خیبر بود که به دست حضرت علی (ع) فتح شد.


استاندار یزد با اشاره به تشکیل رژیم غاصب اسرائیل در قلب کشورهای اسلامی خاطر نشان کرد: سال‌ها و قرن‌ها از زمان گذشته اما آنها هنوز هم دست از توطئه برنداشته‌اند و همانطور که با موسی (ع) و عیسی (ع) بدرفتاری کردند با مسلمین نیز بدرفتاری کردندو جنگ های بسیاری را علیه مسلمانان به راه انداختند.


وی ادامه داد: مگر ملتهای مسلمان،مظلومان جهان، بزرگان و پیران ما کشتارهای دلخراشی همچون کشتار صدرا و شتیلا را که توسط رژیم جنایتکار اسرائیل به راه افتاد  فراموش خواهند کرد.
 

استاندار یزد به نقش یهودیان در کشور آمریکا اشاره کرد و گفت:یهودیان در تمامی قسمت های کشور آمریکا نفوذ کرده اند به طوریکه 25 درصد از نخبگان ،59 درصد از هنرمندان و 40 درصد از شرکت های بزرگ آمریکا در دست یهودیان قرار دارد و این در حا لی است که تنها 3 درصد از جمعیت آمریکا یهودی هستند.


فلاح زاده افزود: در تورات تحریف شده یهودیان آمده است که از اردن به اورشلیم تا فرات و نیل را تصرف کنید به خانه‌های اسلامی و غیراسلامی حمله و آن را تصرف کنید زیرا تمام جهان متعلق به اسرائیل و کل جهان خاکی مربوط به یهود و آل یهود است.
 

استاندار یزد با اشاره به نابودی رژیم شاهنشاهی در ایران با هدایت های پیامبر گونه امام خمینی (ره) افزود: مگر یادمان رفته که دست شاه در دست یهودیان بود و جسد هویدای بهایی که 15 سال بر سر کار بود را همین یهودی‌ها ربودند و در حیفا دفن نکردند.

 

وی افزود: اسرائیل که در جنگ شش روزه، نیروهای هوایی و زمینی کشورهای اسلامی را زمین گیر کرد، چند سال بعد در جنگ 23 روزه و 33 روزه با مسلمانان شکست خورد زیرا مسلمین امروز شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند.

وی حزب الله و انتفاضه مردم فلسطین را خط مقدم مبارزه با اسرائیل دانست و اظهار داشت : قطعا اگر این مقاومت و پایداری وجود نداشت اسرائیل تاکنون دجله و فرات را نیز در دست گرفته و اکنون در حال پیشروی به سوی کرخه و کارون بود.


فلاح زاده افزود: معراج پیامبراز مسجد الحرام به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان رویداد و امام خمینی (ره) نیز با تدبیر و علم خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری نمودند.


فلاح زاده با اشاره به سخنان امام خمینی (ره ) در مورد روز قدس گفت: روز قدس روز از بین رفتن بی تفاوتی ها و روز بیداری و هوشیاری مسلمانان و حمایت از مسلمین جهان است.


وی با اشاره به حماسه 24 خرداد از حضور پرشکوه مردم یزد در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ این استان به رغم روزه داری و گرمای هوا تقدیر و تشکر کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 278747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha