هماهنگی و همدلی بین نهادها از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هماهنگی و همدلی بین نهادها و دستگاه های اجرای در اجرای برنامه ها از اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرگزارش شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی درنشست خبری با اصحاب رسانه که (12 مرداد) به مناسبت سالروز تاسیس این شورا در سالن جلسات این شورا برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور آگاهانه ملت مسلمان ایران اسلامی به ویزه مردم شهید پرور استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

 

وی هدف از تاسیس این نهاد را برنامه ریزی، تدبیر در کارها و هماهنگی دستگاه ها در اجرای برنامه ها به منظور جلوگیری از موازی کاری عنوان کرد و افزود: در این راستا فعالیت های گسترده ای انجام شده است.
 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت سه دهه این شورا گفت: این شورا بر اساس اساسنامه داری مجمع نمایندگان متشکل از 21 نهاد فرهنگی و غیر فرهنگی است که در برگزاری آیین های ملی و مذهبی جلسات هماهنگی برگزار می کند.


وی با بیان اینکه این شورا بر اساس اساسنامه داری مجمع نمایندگان متشکل از 21 نهاد فرهنگی و غیر فرهنگی است که در برگزاری آیین های ملی و مذهبی جلسات هماهنگی برگزار می کند، اظهار کرد: سیاستگذاری و هدایت برنامه ها به عهده اعضای مجمع و اجرا بر عهده نهادهای عضو است.


حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: تا سال 83 شورای هماهنگی از نظر اجرای مراسم 4 برنامه را اجرا می کرد اما امروز با تدبیر و تلاش های انجام شده برنامه های مختلفی ملی ومذهبی از جمله روز قدس، ارتحال امام، برنامه های هفت تیر، 13 آبان، دهه فجر، 22 بهمن و بسیاری از برنامه های دیگر را برگزار می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 278975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha