درخشش کانون های مساجد استان یزد در هشتمین جشنواره فیلم رضوی

خبرگزاری شبستان: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با داشتن دو اثر در بخش داوری هشتمین جشنواره فیلم رضوی خوش درخشیدیند.

به گزارش خبر گزاری شبستان از یزد، دو اثر ارسالی از دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد به هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی موفق به راهیابی به مرحله نهایی و داوری این جشنواره شد.


فیلم کوتاه داستانی مسافر ناخوانده به کارگردانی سعید شهریار، تهیه کنندگی داود زارعیان و همکاری کانون فرهنگی و هنری ولایت از بین 94اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره موفق به راهیابی به بخش داوری جشنواره شد و بین 23 اثر برگزیده این بخش قرار گرفت.


در بخش مستند کوتاه نیز مستند انعکاس نور به کارگردانی احسان قانع، تهیه کنندگی حجت فتوحی و همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س)موفق شد از بین 101 مستند ارسالی جهت شرکت در جشنواره به عنوان12 اثر برتر بخش بازبینی جشنواره به بخش داوری راه یابد.


آثار راه یافته به بخش داوری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی از سری برنامه های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در تاریخ 17 شهریور داوری و نفرات برتر جشنواره در 21 شهریور ماه معرفی می شوند.


لازم به ذکر است، این جشنواره اولین حضور کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در جشنواره فیلم رضوی می باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 288718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha