پرچم امام رضا (ع) در گلزار شهدای گمنام کردکوی به اهتزاز درآمد

خبرگزاری شبستان: در سومین و آخرین روز حضور کاروان خدام امام رضا (ع) پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت در گلزار شهدای گمنام کردکوی به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در این برنامه فرماندار، مسئولان و جمعی از علاقمندان امام هشتم (ع) حضور داشتند.
 

بر اساس این گزارش، غبار روبی گلزار شهدای گمنام، تبرک جستن از پرچم مطهر امام رضا (ع) و اهتزاز پرچم، برنامه‏های حضور کاروان خدام امام رضا (ع) در کردکوی بودند.
 

همچنین کاروان خدام آن امام قبل از این برنامه در جمع نظامیان سپاه نینوا گلستان و لشکر 30 پیاده گرگان حضور یافتند.
 

روحانی مبلغ کاروان در جمع پاسداران و سربازان سپاه نینوای گلستان گفت: امام رضا (ع) برای حضور علاقه مندان به خود در این برنامه‏ها خودش دعوت‏نامه می‏فرستد.
 

حجت‏الاسلام سید حسن رسولی اظهار داشت: برای آن امام مسلمان بودن یا مسلمان نبودن مهم نیست، بلکه ارادت قلبی انسان‏ها به ایشان مهم است که بر همین اساس بارها عنایت خود را به غیر مسلمانان نیز ابراز داشته است.
 

وی افزود: همه ما جزو دردمندان و حاجتمندان هستیم و با حضور در اینگونه محافل و برنامه‏ها هم متوجه عنایت ائمه اطهار (ع) به خود می‏شویم و هم فرصت مناسبی برای طلب حاجت از آنهاست.
 

روحانی، مبلغ کاروان خدام حرم رضوی خاطرنشان کرد: امسال ششمین سال برگزاری جشن زیر سایه خورشید در ایران و خارج از کشور است و به لطف الهی استان گلستان نیز از ابتدا تا کنون میزبان برگزاری این جشن مردمی و با شکوه بوده است.


به گفته رسولی، آمدن پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) به این مکان عنایتی است که ان امام بزرگوار به پاسداران استان گلستان داشتند.


پایان پیام/

کد خبر 293815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha