مفتی جنجال برانگیز وهابی عربستان «جادو» تیم فوتبال را باطل می کند

خبرگزاری شبستان: یک تیم فوتبال اماراتی از العریفی برای ابطال سحر و جادو باشگاهش کمک خواست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از براثا نیوز، مدیریت باشگاه الشعب امارات قصد دارد تا «محمد العریفی» مبلغ وهابی عربستانی را برای یاری تیم فوتبال خود و باطل کردن سحر در ورزشگاه این باشگاه به خدمت بگیرد.
یکی از مسئولان این باشگاه اعلام کرد: استادیوم خالد بن محمد که تیم الشعب در آن بازی برگزار می کند، سحر شده است و بازیکنان نتوانستند در این فصل در این ورزشگاه پیروز شوند.
این مسئولان معتقدند که یکی از بازیکنان پیشین این باشگاه را سحر و جادو کرده است.
پیش از این باشگاه الاهلی، از شیخ محمد العریفی که ارتباط محکمی با «عبدالله النابوده» رئیس شورای اداری دارد،کمک گرفت تا برای بازیکنان این تیم سخنرانی کند و برای آنها پیروزی در مسابقات رسمی را مسئلت کند، امابرخی از مسئولان الاهلی تاکید کردند: مسئولان این باشگاه به مسئله سحر و جادو شک داشتند و از این مفتی وهابی برای ابطال سحر کمک گرفتند.
پس از دیدار العریفی، نتایج الاهلی به طور غیرقابل ملاحظه ای خوب شد و توانست لقب جام حرفه ای را به دست بیاورند. العریفی در سخنانی به بازیکنان الاهلی گفته بود که سحر و جن وهم است و باید نسبت به این مسئله اعتقاد نداشته باشید.
پس از گذشت یک سال از مسئله الاهلی، داستان مشابه ای برای باشگاه الشعب رخ داد که نزدیک به 60 میلیون درهم برای این فصل جدید هزینه کرده است .
پایان پیام/

کد خبر 299584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha