عفاف و حجاب از زیرساخت های فرهنگی جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: عفاف و حجاب مقوله ای شرعی و جزء زیر ساخت های فرهنگی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در جلسه کمیته ترویج حجاب و عفاف که امروز(30آبان)در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تاکید بر اجرای این مهم در جامعه گفت: حجاب و عفاف مقوله ای شرعی و قرآنی است و جز زیر ساخت های فرهنگی به حساب می‌آید.


وی با اشاره به اینکه معلم ها و مربیان آموزش و پرورش در داشتن حجاب و عفاف و رعایت این مهم شاخص و نمونه هستند، افزود: ما نگران حجاب و پوشش دانش آموزان هستیم و باید این فرهنگ متعالی را در بین آنان نهادینه کنیم.


کریم زاده در ادامه به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: معلمان باید دانش آموزان را از این توطئه های فرهنگی باخبر کنند چرا که هدف دشمنان خدشه وارد کردن به اعتقادات و فرهنگ این جامعه است.


این مقام مسوول با توجه به اینکه عفاف و حجاب از پیام‌های اصلی قیام امام حسین(ع) است، افزود: یکی از پیام‌های بسیار مهم مکتب اسلام و یکی از نمودهای قیام امام‌حسین(ع) عفاف و حجاب بوده و پیام حضرت زینب(س) برای تمام دوست‌دارانشان نیز عفاف و حجاب و رعایت آن حتی در میان دشمنان بوده است.

پایان پیام/
 

کد خبر 315271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha