فراخوان نهمین جشنواره فیلم رضوی در آینده ای نزدیک

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اعلام فراخوان نهمین جشنواره فیلم رضوی در آینده ای نزدیک در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، هادی ورشویی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز ( 9 آذر ) طی نشستی با اعضای ستاد برگزاری نهمین جشنواره فیلم رضوی در استان یزد با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به زودی اعلام می شود، افزود: نظر به استقبال خوب هنرمندان از هشتمین جشنواره فیلم رضوی در استان یزد برنامه ریزی های لازم در خصوص هر چه با شکوه تر برگزار شدن نهمین دوره این جشنواره در حال انجام است.


وی با بیان اینکه در ساخت یک فیلم فرصت کافی یکی از ضرورت ها می باشد، گفت: بلافاصله بعد از تایید فراخوان ،اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت تا هنرمندان با فرصت کافی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


ورشویی با اشاره به فعالیت دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم رضوی از فردای اختتامیه هشتمین جشتواره در یزد، اظهار داشت: هم اکنون دبیرخانه جشنواره فیلم رضوی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با آمادگی لازم در حال برنامه ریزی جهت حضور حداکثری هنرمندان در نهمین دوره این جشنواره می باشد.


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: درصدد برنامه ریزی های لازم برای نشست های تخصصی و برنامه جانبی هستیم که در صورت موافقت بزودی برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 318307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha