رانندگان وسایل نقلیه و موتورسیکلت های قانونمند تشویق می شوند

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، از تشویق رانندگان خودروها و راکبین موتورسیکلت سواران پایبند به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این استان خبر داد.

سرهنگ محمد رسولی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، صبح امروز(13 آذر) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: فرهنگ سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت، یکی از مهمترین موارد کاهش تصادفات در کشور است.


وی، اظهار کرد: ساده ترین راه برای کاهش خطرات تهدیدکننده برای موتورسیکلت سوران، استفاده از کلاه ایمنی جهت محافظت از سر او در برابر ضربات ناشی از تصادفات خواهد بود.


سرهنگ رسولی، بیان کرد: پلیس راهور این استان در زمینه فرهنگ صحیح رانندگی، استفاده از موتورسیکلت و ترغیب رانندگان و موتورسیکلت سوران، رعایت قانون، نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و استفاده از کمربند و کلاه ایمنی، اقدام به تشویق رانندگان وسایل نقلیه کرده و با اهدای جوایزی از آنان تقدیر می شود.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، یادآور شد: برابر ماده 19 قانون جدید رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی استاندارد برای رانندگان و ترک نشینان هر نوع موتورسیکلت اجباری شده است.


وی، تصریح کرد: امید است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده کلاه ایمنی استاندارد، شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در این استان باشیم.


سرهنگ رسولی، خاطرنشان کرد: همچنین این پلیس مصمم است برای حفظ سلامت رانندگان و راکبین موتورسیکلت سوران با متخلفان به طور جدی برخورد کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 319834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha