362 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع آوری شد

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری 362 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق زنجان مرکز نیکوکاری است که در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین سهولت در امور آنها ایجاد شده است.


وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان زنجان در راستای اجرای طرح های مشارکتی در خانه انفاق زنجان تصریح کرد: خوشبختانه روز به روز آمار کمکهای جمع‌آوری شده در این مرکز افزایش پیدا می‌کند.


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمکهای جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی آبان ماه امسال افزود: خوشبختانه طی این ماه نیز همچون ماه های قبل کمکهای مردمی جمع آوری شده در این مرکز مطلوب بوده است.
 

این مسئول همچنین به جمع‌آوری 6 میلیون و 93 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا اشاره کرد و گفت: طی آبان ماه یک مورد حامی یابی در قالب این طرح صورت گرفته است.
 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان میزان کمکهای جمع‌آوری شده در طرح محسنین که به منظور حمایت از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد صورت می‌گیرد را 10 میلیون و 400 هزار ریال اعلام کرد و اذعان داشت: طی آبان ماه در قالب این طرح سه مورد حامی یابی انجام شده است.
 

این مسئول در ادامه به جمع‌آوری یک میلیون و 100 هزار ریال کمک مردمی در طرح صدقه برای سلامتی برای امام زمان (عج) اشاره داشت و گفت: توزیع سه صندوق کوچک و همچنین جمع‌آوری 166 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط امدادگران در خانه انفاق است.
 

حسنلو در ادامه مبلغ کمکهای جمع‌آوری شده در طرح احسان تاج گل را 2 میلیون و 700 هزار ریال اعلام کرد و افزود: طی آبان ماه امسال در قالب طرح یاسین نیز 3 میلیون و 130 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.
 

وی همچنین مبلغ کمکهای جمع‌آوری شده در قالب طرح احسان حسینی را 12 میلیون و 345 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در مدت اعلام شده 3 میلیون ریال کمک مردمی نیز در قالب نذورات مردمی جمع‌آوری شده است.
 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع‌آوری 748 میلیون و 400 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و اذعان کرد: طی آبان امسال مردم خیر استان زنجان در قالب جشن عاطفه‌ها و یاری به دانش‌آموزان نیازمند 5 میلیون و 330 هزار ریال کمک کرده‌اند.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، این مسئول تصریح کرد: در مجموع طی آبان ماه سال جاری 362 میلیون و 454 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.
 

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان طرح های مشارکتی این نهاد افزود: امیدواریم در ادامه سال نیز شاهد مشارکت مطلوب و همکاری بیش از پیش مردم استان در ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد باشیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 320136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha