حضور جانبازان در بخش تولید موجب تبیین فرهنگ جهادی می شود

خبرگزاری شبستان:حضور جانبازان قطع نخاعی در دستگاههای دولتی و بخش های خصوصی تولیدی موجب تبیین فرهنگ جهادی برگرفته از جبهه و جنگ در افزایش تولید و کاهش وابستگی ها به کشورهای بیگانه می شود.

محمدرضا حبیب زاده، یکی از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی امروز(14آذر) درحاشیه بازدید جانبازان قطع نخاعی از پروژه مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران به خبرنگار شبستان گفت: حضور جانبازان قطع نخاعی در دستگاههای دولتی و بخش های خصوص با روحیه جهادی برگرفته از جبهه و جنگ و تجدید خاطره برای مدیران و کارکنان دستگاهها موجب تبیین فرهنگ ایثار جهت رونق در تولید و بازده کاری می شود.


وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی در استان مازندران ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و خود با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به جهت بهره وری بیشتر در امور محوله آشنا هستند، افزود: بازدید جانبازان قطع نخاعی در دستگاههای دولتی و بخش های خصوصی تولیدی و صنعتی مورد توجه و استقبال مدیران قرار گرفته است.


حبیب زاده به عنایت و استقبال ویژه وزرای اطلاعات، دفاع و کشور از انجام این حرکت جهادگونه توسط یادگاران دفاع مقدس در ارگان های دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: انشاءالله با پشتیبانی وزرای فوق الذکر این طرح در سطح کشور اجرایی خواهد شد.


وی در ادامه با اشاره به تلاش مجددانه "غیّار" جانباز جنگ تحمیلی جهت تاسیس مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران و توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون تولید ملی و ایجاد فضای کسب و کار در جامعه خاطرنشان ساخت: موسس این واحد صنعتی یکی از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است که دیروز با سلاح خود در برابر دشمنان و متجاوزین به دفاع از کیان ایران اسلامی پرداخته و امروز در سنگر صنعت در حال جهاد اقتصادی است.


حبیب زاده افزود: امروز با توجه به تحریم ها و محدودیت های موجود راه اندازی این واحد صنعتی نشان می دهد که رزمندگان در هر سنگری که حضور یابند با روحیه بسیجی و از خودگذشتگی کارهای گران سنگی را انجام می دهند.


وی اذعان کرد: جانبازان قطع نخاعی مازندران برای ارج نهادن همت تولیدگران داخلی به جهت افزایش تولید ملی و کاهش وابستگی ها به کشورهای بیگانه با تحمل بعد مسافت و سختی های سفر در بازدید از شرکت صنعتی قند و شکر آوران غیارحضور یافتند تا به همگان اثبات کنند قطع عضو و یا محدودیت حرکتی نمی تواند خللی در عزم آهنین آنها در حمایت از عرصه تولید ملی ایجاد نماید.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 320176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بسيجي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    با ارزوي شهادت براي عاشقان مهدي