ایجاد فضای کسب و کار از دغدغه های جانبازان دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران به همت یکی ازجانبازان دفاع مقدس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون تولید ملی و ایجاد فضای کسب و کار تایک ماه آینده در آمل بهره برداری می شود.

علی محمد غیّار، مدیرعامل مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران امروز(14آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان درحاشیه بازدید جانبازان قطع نخاعی از پروژه این واحد صنعتی از همت والای یادگاران دفاع مقدس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " قدردانی کرد و گفت: تولید آزمایشی این واحد صنعتی آغاز شده است و تا یک ماه آینده به صورت رسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرستان آمل بهره برداری خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه جانبازان با شجاعت و ایثارگری و فدارکاری امتحان خود را داده‌اند و قبول شده‌اند، افزود: باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها به نسل امروز انتقال داده شود.


غیّار افزود: جانبازان، پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و در عرصه های عمران، صنعت و آبادانی ایران اسلامی با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در ایران اسلامی برقرار و حماسه خلق کردند.
 

وی اظهار داشت: مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران در مساحت 6هزار متر مربع و زیربنای 3هزار متر مربعی جهت نصب دستگاه های تولید تاسیس شده است.


غیّار از احداث واحد تصفیه شکر که مواد اولیه این واحد صنعتی برای تولید می باشد در قالب طرح های توسعه ای تا سال آینده خبر داد و گفت: این شرکت با چشم اندازی 5ساله در راستای تولید محصولات خشکبار با برند ایرانی شروع به فعالیت کرده است.


وی از اشتغال 70نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در مرحله اول و 150نفر بعد از ایجاد طرح های توسعه ای این واحد صنعتی خبر داد و افزود: تمامی کارگران این واحد تولیدی از جوانان جویای کار منطقه می باشند.


غیّار کشورهای حاشیه دریای خزر و خلیج همیشگی فارس را از بازارهای هدف به جهت صادرات محصولات مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران دانست و تصریح کرد: مطالعات بازاریابی جهت توزیع محصولات شرکت در داخل و خارج از کشور انجام شده و برخی از قرار دادهای داخلی نیز منعقد گردید.


مدیرعامل مجتمع تولیدی صنایع غذایی غیار مازندران در خاتمه از مسئولین کشوری و استانی خواستار حمایت و پشتیبانی از این واحد صنعتی نوپا جهت فراهم شدن زمینه گسترش تولید ملی و ایجاد فضای کسب و کار در جامعه و منطقه شد.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 320177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha