تجهیز و راه اندازی کتابخانه کانون فرهنگی و هنری شهدای رکن کلا سیمرغ

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از تجهیز و راه اندازی کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مسجد مهدیه رکن کلا سیمرغ همزمان با برگزاری یادواره شهدای سیمرغ خبر داد.

محمد فوقی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، امروز(16 آذر) به خبرنگار شبستان گفت: کتابخانه کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد مهدیه رکن کلا سیمرغ همزمان با برگزاری یادواره شهدای سیمرغ به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کتاب و کتابخوانی و با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت مطالعه مفید تجهیز و راه اندازی شد.
 

وی افزود: مساجد و کانون های مساجد در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جوانان نقش به سزایی ایفا می کنند که در این راستا باید توجه ویژه ای به کتابخانه مساجد نیز صورت گیرد.
 

فوقی اظهار کرد: کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد دارای اهمیت بسیاری هستند که هر ساله به تعداد کتابخانه ها افزوده می شود و کتابخانه ها نیز به علم روز و تجهیزات لازم تجهیز می شوند.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه به سمتی می رویم که اگر مساجد تعمیر می شوند و یا مسجد جدیدی احداث می شود در کنار آن کتابخانه نیز در نظر گرفته می شود، افزود: کاهش میل و رغبت جامعه به کتاب و فرهنگ مکتوب یکی از دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی است که باید به این مهم عنایت ویژه شود.
 

وی بیان کرد: توجه به کتاب و کتابخوانی سلاحی در برابر جنگ نرم دشمنان محسوب می شود و توجه به این مهم، بر ماندگاری ارزش ها و باورهای جامعه تاثیر دارد.

 

فوقی تصریح کرد:  تجهیز و راه اندازی این کتابخانه به مناسبت برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره 150 شهید گلگون کفن شهرستان سیمرغ و با محوریت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری و سردار شهید صمصام طور صورت گرفت.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 320426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha