دانشجویان بایدعزت و آرمان های انقلاب اسلامی را حفظ کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دانشجویان باید امروز با بصیرت و هوشیاری در راستای توسعه علمی، عزت، استقلال گام برداشته و آرمان های انقلاب اسلامی را حفظ کنند. ‌

 حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت روز دانشجو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با بیان اینکه معرفت و ایمان سلاح پیروزی است، گفت:‌ مسلح شدن دانشجویان به سلاح علم توام با اخلاق ضرروت دارد.


وی افزود: دانشجویان با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و برخورداری از خودباوری علمی، تفکر، نوآوری، روحیه ایثارگری و جهاد علمی، پیاده سازی مسیرهای تولید علم پیشرفت و سلامت کشور را تضمین می کنند.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ دانش و معرفتی که به ایمان و یقین منتهی شود، اعمال و رفتار و اخلاق انسان را الهی و صالح می سازد.


وی افزود:‌ علمِ فارغ از اخلاق و معنویات، حیات انسان را به مخاطره می‌اندازد و جدایی بین علم تجربی و آموزه‌های صحیح دینی، شکافی بین دانش فنی و اولویت های کاربرد آن ایجاد می کند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه جوانان، دانشمندان و دانشگاهیان همواره برای تحقق استقلال در سنگرهای مختلف نقش آفرینی کرده اند ادامه داد:‌ در سال های اخیر نیز جوانان و دانشجویان مسلمان ایرانی در سنگر علم و دانش و برای فتح قله های رفیع پیشرفت تلاشی مضاعف از خود نشان دادند.


حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: دانشجویان باید‌ مفاهیم و ارزش های اسلامی و دینی را به جامعه و به خصوص قشر نوجوان و جوان ارائه کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 320545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha