برپایی نمایشگاه های احسان ماندگار و "همه واقف باشیم" در ایام هفته وقف

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی نمایشگاه های احسان ماندگار و "همه واقف باشیم" در ایام هفته وقف در بقاع متبرکه استان فارس خبر داد و گفت: هفته وقف، هفته گرامیداشت سنت نبوی (ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، امروز (17آذر) در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وقف در اداره کل اوقاف فارس، گفت: دهه آخر صفر به عنوان هفته پرخیر و برکت وقف و گرامیداشت این سنت حسنه نبوی نامیده شده است، به منظور اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، ستاد هفته وقف با حضور روسای ستادی، مدیران نواحی 6 گانه اوقاف شیراز در اداره کل اوقاف فارس تشکیل شد.


حجت الاسلام حسینی مقدم اظهار داشت: در این هفته، نمایشگاه های احسان ماندگار و ایستگاه های همه واقف باشیم در بقاع متبرکه سراسر استان برپا می شود و اجرای خدمات فرهنگی و مذهبی، پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حوزه موقوفات و احکام وقف از برنامه های این ایستگاه ها است.


وی افزود: از دیگر برنامه ها، دیدار با علما و روحانیون و بهره مندی از رهنمودهای این بزرگواران است و همچنین برگزاری ستاد احیاء موقوفات و بقاع متبرکه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، نشست های صنفی وقف و همایش های وقف و رسانه از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.


حجت الاسلام حسینی مقدم، با دعوت از همه مردم، روحانیون، اصناف، بازاریان، اساتید دانشگاه، دانشجویان، اهالی قلم و رسانه ها جهت شرکت در این برنامه ها گفت: نظرات همه عزیزان در خصوص ارائه راهکارهای بهتر برای ترویج فرهنگ وقف در جامعه، محترم و قابل اجرا است.


خاطر نشان می شود، امسال هفته وقف از 9 دی ماه مصادف با 27 صفر آغاز می شود و تا یک هفته ادامه دارد.


پایان پیام/

کد خبر 321086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha