کانون معراج قائمشهر در مسابقات قرآن اوقاف افتخار آفرید

خبرگزاری شبستان: محمد حسین طالبی عضو کانون معراج مسجد رسول اکرم(ص)با کسب مقام اول در رشته ترتیل سی وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف وامور خیریه مازندران و دریافت مجوز حضور درمرحله کشوری افتخار آفرید.

زین ا... چمانی، کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) قائمشهر امروز( 18آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان بر لزوم اجرای برنامه های قرآنی در کانون های مساجد برای سنین زیر 16سال که به فرموده مقام معظم رهبری بهترین سال های فراگیری قرآن کریم است، تاکید کرد و از کسب مقام اول محمدحسین طالبی در رشته ترتیل مقطع زیر 16 سال(شکوفه‌ها) سی وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف وامور خیریه مازندران و دریافت مجوز حضور درمرحله کشوری خبر داد.


وی تصریح کرد: محمدحسین طالبی دانش آموز سوم راهنمایی و فعال قرآنی کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) قائمشهر به مدت 5سال در رشته های ترتیل و اذان فعالیت می کند.

 

چمانی با بیان اینکه اگر انس با قرآن با تدبر و درک معانی باشد، تأثیر بیشتری خواهد داشت، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص انس با قرآن فرمودند انس با قرآن نعمتی است که فقط کسانی که با آن انس می گیرند می دانند این نعمت دارای چه ارزشی است.


وی با بیان اینکه قرآن یک کتاب معمولی نیست، ابراز داشت: همیشه و در هر زمانی به قرآن نیازمند هستیم و باید انس با قرآن را در همه مراحل زندگی جاری و ساری کنیم.


گفتنی است؛ سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران در دو بخش آقایان و بانوان در مقاطع شکوفه‌ها و بزرگسالان 29آبان ماه در امامزاده قاسم(ع) کاردگر محله فریدونکار و امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 321486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha