وقف بر آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، کاری فرهنگی و یادگاری ماندگار است

خبرگزاری شبستان: مدیرآستان مقدس احمدی و محمدی (ع) وقف بر آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) را کار فرهنگی و یادگاری ماندگار دانست و گفت: عمل وقف یادگار پیشوایان مذهبی و فرهنگی ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، سید محمدحسین دستغیب، مدیرآستان مقدس احمدی و محمدی (ع) امروز (18آذر) در جمع خبرنگاران از خیرین، نیکوکاران و شهروندان ولایتمدار شیراز و استان فارس درخواست کرد با وقف زمین، ساختمان و یا هر نوع ملک به آستان مقدس، یاری رسان به آستان مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سید میر محمد (ع) باشند.


دستغیب، وقف بر آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) را کار فرهنگی و یادگاری ماندگار دانست و گفت: از آنجا که آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) جهت احداث دارالقرآن، مرکز مشاوره کتابخانه، زائرسرا و دیگر اماکن مذهبی خود نیازمند زمین یا ساختمان مناسب است لذا از کسانی که تمکن مالی داشته و یا مایل هستند زمین و ساختمان و ملک خود را وقف آستان مقدس جهت گسترش فعالیت های فرهنگی کنند دعوت می کنیم تا با مراجعه به حوزه معاونت موقوفات و نذورات یاری رسان ما در امور فوق باشند.


وی اضافه کرد: عمل وقف یادگار پیشوایان مذهبی و فرهنگی ماست و این روش نیکو همواره در فرهنگ مردم کشورمان به خصوص فارس و شیراز جاری است و قداست آسمانی آن سر منزل مقصود بوده و به طور قطع و یقین کاری فرهنگی و یادگاری ماندگار خواهد بود.


مدیر آستان مقدس همچنین از خیران و محبان حضرت شاهچراغ (ع) خواستار کمک و مشارکت در فعالیت های طرح توسعه از جمله ادامه ساخت دارالضیافه، احداث صحن های شمال شرقی و شرقی، رواق کوثر و غیره شد.


پایان پیام/

کد خبر 321501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha