تالیف کتاب علوم دوره انتقال سوادآموزی در مازندران

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: کتاب علوم دوره انتقال سوادآموزی در مازندران تالیف شد و به مدد پشتوانه های لازم در استان، آمادگی تدوین کتاب های دیگر در استان وجود دارد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، محمدعلی امیری، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران عصر روز گذشته(18آذر) در جمع مدیران آموزش و پرورش و روسای ادارات سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، بر حرکت پرشتاب سوادآموزی به سوی ریشه کنی بی سوادی تاکید کرد و اظهار داشت: مازندران در حوزه سوادآموزی در سطح کشور پیشرو است.


وی با بیان این که ساختار سوادآموزی در همه شهرستان ها و مناطق استان کامل و آماده است، افزود: پرچم سوادآموزی در هر جا که مدرسه دارد به اهتزاز در آمده است.


امیری با اشاره به عزم جدی نهضت سوادآموزی مازندران در باسوادکردن 100 درصدی مازندرانی ها، خاطرنشان کرد: 97 درصد جمعیت مازندران باسواد بوده و باید تلاش کنیم تا سه درصد باقی مانده نیز باسواد شوند.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های متعدد با سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور شناسایی افراد بی‌سواد، گفت: گروه سنی 10 تا 49 سال، سن هدف حوزه سوادآموزی است و درصدد هستیم تا با مشارکت این نهادها، اهداف نهضت سوادآموزی را محقق کنیم.


وی با اشاره به ظرفیت های علمی و آموزشی موجود در استان، تصریح کرد: کتاب علوم دوره انتقال سوادآموزی در مازندران تالیف شد و به مدد پشتوانه های لازم در استان، آمادگی تدوین کتاب های دیگر در استان وجود دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 321695

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha