انتخابات 24 خرداد رای به تغییر و نقطه عطف جامعه بود

خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهور، انتخابات 24 خرداد را نقطه عطف بزرگی در کشور دانست و گفت: انتخابات 24 خرداد رای به تغییر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، امروز (25آذر) در نشست فعالان محیط زیست استان فارس در شیراز، انتخابات 24 خرداد را نقطه عطف بزرگی در کشور دانست و گفت: انتخابات 24 خرداد رای به تغییر بود.


معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه انقلاب و نظام مردم سالاری دینی باعث شد تا مردم در سرنوشت خویش سهیم شوند، تاکید کرد: مردم در انتخابات می توانند در سرنوشت خویش سهیم بوده و مسیر اعتلا و رشد را طی کنند.


ابتکار با تاکید بر اینکه انتخابات 24 خرداد رای به تغییر شرایط قبل بود، یادآور شد: کشور ما با چالش ها و بحران های بسیار جدی در توسعه چایدار محیط زیست رو به رو است.


رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه فضای عمومی کشور برای شنیدن صدا و نقد مردم بسیار مساعد شده است، اظهار داشت: در دوره ای بسیاری از فرهیختگان در عرصه محیط زیست در استان دچار ممنوعیت هایی شدند.


وی کلید واژه حرکت را در دولت تدبیر و امید هم پیمانی در توسعه پایدار دانست و اظهار داشت: حق بهره مندی از محیط زیست سالم یک حق مسلم است.


پایان پیام/

کد خبر 324065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha