حضور دستگاه های نظارتی در امور اجرایی خطیر است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور دستگاه های نظارتی در امور اجرایی با رویکرد پیشگیری از وقوع فساد بجا و خطیر است. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز(27آذر) در نشست درس اخلاق کارکنان اداره کل بازرسی استان مرکزی گفت: سازمان بازرسی کل کشور نقش موثری درمبارزه با فساد دارد و با اختیارات قانونی خود می تواند نظام اداری را از مفاسد پاک کند.


وی با بیان اینکه نهادهای دولتی و خصوصی وامدار مردم ایران هستند، افزود:‌ همه باید با صداقت و درستکاری در راه حفظ امانت به طور شبانه روزی تلاش کنند و اجازه ندهند که حتی یک نفربه حقوق دیگران تجاوز کند.


امام جمعه اراک اظهارکرد: کارکنان سازمان بازرسی باید خود را نمایندگان و مدافعان حقوق مردم بدانند و با نظارت کافی برامور اجازه ندهند که حقوق مردم مظلوم پایمال شود.


وی اضافه کرد: اداره کل بازرسی استان مرکزی نیز برای جلوگیری از فساد مالی و اخلاقی باید در قبل، حین و بعد کار نظارت گسترده ای بر ادارات استان داشته باشد.


وی، خواستار نظارت بیشتر بر امور بانکی و تسهیلات شد و اظهار کرد: ایجاد انسجام بیشتر در امور با هدف دسترسی بیشتر شهروندان به ماموران بازرسی نیز باید در اولویت برنامه های این اداره کل قرار گیرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 324724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha