جمع آوری بیش از سه میلیارد ریال کمک های مردمی در کمیته امداد دنا

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دنا از جمع آوری بیش از سه میلیارد و 600 میلیون ریال صدقات و کمک های مردمی در نه ماهه اول سال جاری در شهرستان دنا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، مجتبی امینی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دنا گفت: درآمد حاصل از صندوق های صدقات طبق دستورالعمل کمیته امداد با توجه به درصدهای تعین شده در قالب پرداخت هزینه های فرهنگی، عمرانی، درمانی مددجویان، تسهیلات و پرداخت هزینه های موردی صورت می پذیرد.

 

امینی افزود: این کمک ها از حوزه های طرح مفتاح الجنه، جشن عاطفه ها، طرح های احسان دانش آموزی و رحمت، زکات، طرح همیان مولاو احسان حسینی و از جمله صدقات مردم جمع آوری شده و این مبلغ بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال می باشد.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با توسعه فرهنگ وسنت حسنه صدقه و مشارکت مستمر و همگانی مردم میزان در آمد صدقات را افزایش دهیم.

 

 این مسئول عنوان کرد: مهم ترین وظیفه و عملکرد کمیته امداد که به عنوان یک نقش اساسی تلقی می شود، حل مشکلات معیشتی اقشار نیازمند است و باید جمله معروف امام را به یاد داشته باشیم که حکومت جمهوری اسلامی حکومت مستضعفین است.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، امینی بیان داشت: مبالغ جمع آوری شده برای تامین هزینه های دارو و درمان محرومین و ساخت و ساز مسکن مددجویان، پرداخت مستمری نقدی و غیر نقدی، هزینه های تحصیلی فرزندان مددجو و کمک هزینه های ازدواج مددجویان هزینه می شود.

 

وی علاوه بر مساعدت به مددجویان، مهم ترین اهداف امداد در قبال مددجویان را توانمندسازی، خودکفایی در مباحث اقتصادی و افزایش اعتماد به نفس و حفظ ارتقاء عزت نفس آنها را در مباحث روحی و معنوی عنوان کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 329328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha