توزیع 4 میلیارد و 435 میلیون ریال سبد غذایی برای کودکان زیر 6 سال

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: در سال جاری 4 میلیارد و 435 میلیون ریال سبد غذایی برای کودکان نیازمند زیر 6 سال توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ربیع اله وفایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار داشت: توزیع سبد غذایی بین کودکان زیر شش سال در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.


وی افزود: این طرح برای کودکان زیر شش سال که از نظر رشد وضعیت مطلوبی ندارند و از طرف شبکه بهداشت درمان برای دریافت مواد غذایی به این نهاد معرفی می‌شود، انجام می‌پذیرد.
 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، وفایی، ارزش ریالی هر سبد غذایی را 500 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات است که بین کودکان زیرشش سال توزیع می‌شود.
 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 500 سبد غذایی در این استان برای کودکان نیازمند زیر 6 سال توزیع شد، افزود: ارزش ریالی این تعداد سبد توزیع شده بیش از 4 میلیارد و 435 میلیون ریال است.


پایان پیام/

 

کد خبر 329844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha